VolvoTore Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Ønsker å kjøpe følgende deler til en 87 240GLE stv m/B230K(A): Slurevifte Hanskerom (trenger ikke lokket) Ny type bakluke stasjonsvogn (farge: standard Volvo rød) Bensinmåler som er i orden 2(3) stk sentrallåsmotorer Nakkestøtter, gjerne med hundegitter, til stasjonsvogn Førersete i god stand, helst svart og grått men andre farger går også. Snowcaps til luftinntakene under frontruta Hvite blinklys Originale Volvo hjulkapsler i plast. Ingen fantasipriser da, og helst på Østlandet (nærmest mulig Borre). Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 jeg har hanskerom, hundegitter m nakkestøtte, bensinmåler, vifte og grått førersete(er litt usikker på stand) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by Nox jeg har hanskerom, hundegitter m nakkestøtte, bensinmåler, vifte og grått førersete(er litt usikker på stand) Alt sammen er likt 87'n sitt? Pris? Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 jeg har JÆVLA mye små deler til volvo, reimer, speil, merker, knapper, alt til volvo 240, samt orginale lykter foran og bak, Ø, skrota akkuratt 2 stk biler, som har det du trenger av deler... hehe, bor i Rokke, du kan jo ta en tur å ta med deg alle delene, dekker er det også tror jeg.. så bare kos og bli kvitt det.. da gleder du pappa's hjerte =P Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Jeg har ny type bakluke, den er rød, men har en bulk midt på ved håndtaket...mangler rute og alt påskrudd tilbehør også:) Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by prizma jeg har JÆVLA mye små deler til volvo, reimer, speil, merker, knapper, alt til volvo 240, samt orginale lykter foran og bak, Ø, skrota akkuratt 2 stk biler, som har det du trenger av deler... hehe, bor i Rokke, du kan jo ta en tur å ta med deg alle delene, dekker er det også tror jeg.. så bare kos og bli kvitt det.. da gleder du pappa's hjerte =P Kan jo ta meg en tur å plukke litt en dag. Rokke, ligger det ved E6 et sted eller? Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malachi Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by prizma jeg har JÆVLA mye små deler til volvo, reimer, speil, merker, knapper, alt til volvo 240, samt orginale lykter foran og bak, Ø, skrota akkuratt 2 stk biler, som har det du trenger av deler... hehe, bor i Rokke, du kan jo ta en tur å ta med deg alle delene, dekker er det også tror jeg.. så bare kos og bli kvitt det.. da gleder du pappa's hjerte =P Hei! har du førersete liggende? evt. skrota du bilene hos Røsnæs? hvilken farge er/var interiøret?? Studerer i oslo,men skal hjem til halden i jula... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcp Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 jeg har komplett bakluke(sølvgrå)m sentral lås. og bikje gitter m nakkeputer.1000.- . 97748454 Siter 97748454 Kadett c pick up. Saehan max -79 Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72 Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk) Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by VolvoTore Kan jo ta meg en tur å plukke litt en dag. Rokke, ligger det ved E6 et sted eller? nei det gjør ikke det.. rokke er et hardbarka bondesamfunn midt i dypeste skogene i halden;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by Lasse_GT nei det gjør ikke det.. rokke er et hardbarka bondesamfunn midt i dypeste skogene i halden;) det er feil, mellom halden og sarpsborg. Du kan komme dit VIA e6 ja, bare PM meg, har altfor mye av det, du tar med alt, og jeg får en symbolsk sum, og så er vi quit =P harbarket JA! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by prizma det er feil, mellom halden og sarpsborg. Du kan komme dit VIA e6 ja, bare PM meg, har altfor mye av det, du tar med alt, og jeg får en symbolsk sum, og så er vi quit =P harbarket JA! Da får jeg ordne en tur til de dype skoger i Østfold en dag ;) Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg