Wings_West Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 her er en modd jeg har jobbet på en stund. hva sier dere til den a?? komentarer takk:D hva er kult? hva er ikke så kult?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 den så veldig falsk ut.. felgene og vingen var kult, men kittet så litt sykt ut med alle de hvite stripene..begrens de hvite stripene så blir det bra! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[T]- Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 fanger og kanaler så veldig cartoon ut. Likte vingen. Den passet inn. Særlig fangerene var veldig overdrevet. Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodgl Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 ta vekk de hvite stripene og legg på litt skygge og highlights så blir den konge dn der! :) Siter + Ford Focus 1.6 99 5-d x Vespa 50s 1981 x - Golf 1 GTI http://www.mikaeljohansen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 trikset med hvite striper er å lage lys på deler som skal ha lys på seg eller hur ?? bilen er kul, men ser lite reel ut, gitteret passet ikke... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Bedre orginal med senk spør du meg, men det er min mening! smak og behag :) Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wings_West Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 komentarer hadde vært fint:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg