FriX-244TiC Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Nice den der du.. Vi kan bytte jevnt :) Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Hva betaler du i forsikring? Når ble bilen sist eu-godkjent? Hva er gjort med bilen for å få 420 hk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symplegma Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 1. S6??hehe..ikke helt riktig motor det.. 2. Bilen er EU-godkjent i fjor synes jeg å huske. Bilen har større turbo med høyere ladetrykk, og KNfilter, i tillegg til chip og muligens andre dyser. Litt vanskelig å se, og forrige eier var ikke helt sikker han heller. Forsikringa ligger på ca 12000 i året. Full kasko, 21år, 50% bonus. Det er IKKE ille! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Originally posted by Symplegma 1. S6??hehe..ikke helt riktig motor det.. 2. Bilen er EU-godkjent i fjor synes jeg å huske. Bilen har større turbo med høyere ladetrykk, og KNfilter, i tillegg til chip og muligens andre dyser. Litt vanskelig å se, og forrige eier var ikke helt sikker han heller. Forsikringa ligger på ca 12000 i året. Full kasko, 21år, 50% bonus. Det er IKKE ille! Forsikringa var ikke ille den nei. Hmm, fra Aure du, ikke sant? Mener å tro at jeg har gått på samme skole som deg. :) Har du flere bilder av bilen, utenom de som ligger på autodb.no? safoll@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symplegma Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Jeg har bodd i Aure i mange år ja, gikk på St.Hans Haugen i 2 år, så det kan vel fort hende det :) Har en del bilder av bilen hjemme ja, kan sende deg dem i ettermiddag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar 16v Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Tror ikke det er vits med flere bilder av bilen. Den er pr. ca. 20.00 idag krasjet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Originally posted by Golf Gti 16v Tror ikke det er vits med flere bilder av bilen. Den er pr. ca. 20.00 idag krasjet. Hmm har en gammal volvo jeg da kan bytte javnt mot da :D Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symplegma Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Ja det måtte såklart skje..Jeg har kjøpt meg ny bil jeg, så det var en kammerat av meg som har brukt den den siste tida.. Gikk heldigvis bra med alle innvolverte da, og det er viktigst! Biler får man kjøpt flere av :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 For man kjøpt deler av bilen? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symplegma Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Det gjenstår å se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 er i såfall intressert i motor med ledningsnett Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symplegma Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Er mange som har meldt sin interesse :) Gjenstår å vente på takst enda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg