ArraKiss Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Har surfet en del på http://www.ebay.de i det siste etter at jeg fikk med meg at det faktisk kan gjøres noen varp der. Mitt spørsmål er: Har noen erfaring med å handle fra privatpersoner/firmaer i tyskland gjennom ebay? Hvor seriøst er det og har det forekommet at pengene dine har forsvunnet uten at du har mottatt produkt osv? Kom med både solkskinnshistorier og det som verre er... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lionstar Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Har handla over ebay i englang og i usa 5 ganger og det har gått bra hver gang. Det eneste og være obs på er at det er forskjell hvor mye ulike avsendere tar seg betalt i frakt, for og sende med airmail, har betalt med paypal. Jeg har kjøpt et dyrt produkt fra en med bare et par feedbacks, og det gikk bra. Ellers liker jeg best kjøpe fra selgere som selger mye, har holdt på en stund og har god ordentlig god feedback, større enn 99.5% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg