andrej1 Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 De som har pene audi bilder får bare slenge de ut;) Helst så mange som mulig:) Her kommer det noen jeg har;) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Er det INGEN som har noen audi bilder?? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 er nok mange som har audi bilder .. problemet er at ... det finnes ikke PENE Auda bilder.. siden det ikke finnes pene Audaer.... sorry .. slik er det bare :D Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kholand Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 gå fra tsx til 4,2 v8?? -LURT ? hvordan få sånn thumbnail opplegg? -har endel audi bilder Siter Kjør hardt , kjør stil - `83 Mitsubishi Pajero kort, 2,3TD x `90 Passat stv. GT G60 syncro x `88 Landcruiser LJ70 VX 33" 4-runner motor x `88 Opel Ascona C. 1,6s x `79 Opel Kadett c "Cheguevara edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by Kebab gud er nok mange som har audi bilder .. problemet er at ... det finnes ikke PENE Auda bilder.. siden det ikke finnes pene Audaer.... sorry .. slik er det bare :D smart sagt av en som kjører kebabskute ;) :cool: hehe.. Gamlebilen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by kholand gå fra tsx til 4,2 v8?? -LURT ? hvordan få sånn thumbnail opplegg? -har endel audi bilder sjekk ut http://www.imageshack.us Ja, det er lurt;) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by NoLimit smart sagt av en som kjører kebabskute ;) :cool: hehe.. en ting må jeg si .. jeg har sett fler pakkiser i Audaer enn i BMWer ... sååå Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by Kebab gud en ting må jeg si .. jeg har sett fler pakkiser i Audaer enn i BMWer ... sååå da tror jeg du har vært på feil sted til feil tid ! :P Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kholand Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 tar for lang tid å "legge ved" alle bildene. selv om det ikke er SÅÅ mange http://www.home.no/kholand/bil Siter Kjør hardt , kjør stil - `83 Mitsubishi Pajero kort, 2,3TD x `90 Passat stv. GT G60 syncro x `88 Landcruiser LJ70 VX 33" 4-runner motor x `88 Opel Ascona C. 1,6s x `79 Opel Kadett c "Cheguevara edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Takk:) Masse bra bilder;) Tar gjerne imot fler:) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by NoLimit smart sagt av en som kjører kebabskute ;) :cool: hehe.. Gamlebilen min. Skjønner ikke at du kunne bytte ut den pene audien din med slik japansk greie..:( Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by andrej1 Skjønner ikke at du kunne bytte ut den pene audien din med slik japansk greie..:( hehe.. nja.. var ferdig med audi`n.. måtte ha noe nytt og billigere.. civic`n er på alle måter mye billigere.. MEN... skal sant sies så er det Audi på vei om ikke altfor lenge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by NoLimit hehe.. nja.. var ferdig med audi`n.. måtte ha noe nytt og billigere.. civic`n er på alle måter mye billigere.. MEN... skal sant sies så er det Audi på vei om ikke altfor lenge... Det var godt å høre:) Savner å se den pene A4'n cruuuuise rundt:) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Kanskje ikke så pent bilde, men jeg synes bilen er pen. :) Veldig pen faktisk. Ingen som har noe fler av den da? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg