joppa Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 jeg har bygd om en e30 325 automat til manuell. MEN, den starter ikke. det er jo sånn start sperre ting så den må stå i park eller nøytral for å starte, så jeg kobla til automat spaken, så den sto i park, da turner den på starteren men starter ikke.er det mere som må kobles om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW- Bergen Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Jeg har en 320ia e36 som jeg vurderte å bygge om til manuell, men la dette på is da jeg fikk vite at MYE av det eletriske til mororen går gjennom automatkassa.... Så jeg bestilte meg heller en ny automatkasse.... Siter BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by joppa jeg har bygd om en e30 325 automat til manuell. MEN, den starter ikke. det er jo sånn start sperre ting så den må stå i park eller nøytral for å starte, så jeg kobla til automat spaken, så den sto i park, da turner den på starteren men starter ikke.er det mere som må kobles om? Er det ikke ecu'n som styrer at det da ?....har du prøvd å bytte ecu da ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 jeg vet hva feilen er nå, å jeg er ikke blid :mad: :fire: bambam kassa jeg satt i er fra en e30 med le-jetronic, så puls giver til tenninga har ikkeno plass å være lenger. så må flytte over hele motorstyringa. men får svarte ikke opp lokket som sitter der fordeleren ska sitte, det bare snurrer rundt og rundt :( det å koble "rundt" automat kassa er ikkeno problem, bare no små kjafs det :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 hehe....du får ha lykke til videre da :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 takk ska du ha, bare vennt så kommer jeg driftene forbi deg, hehe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by joppa takk ska du ha, bare vennt så kommer jeg driftene forbi deg, hehe :P hehe...må nok litt mer enn en 2,5 liter til det du ;) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 trur nok det gett :P svarer du nå så blire den tusende posten din, grættis :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 ja,vet :) 1001 nå da :) haha Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg