rennfahrer Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Bil: Volvo 244 GLE 1988 mods hitil: Sparco Sprint stoler, Luisi ratt, ekstra målere på radioens gammle plass, kon filter, fjernet katalysatoren og oppgradert eksosen til 2.5" fra manifoil og bak, gule koni, senke fjærer, motor: b230f med rallycross topp, info om toppen: STORE ventiler, maks porta, sierra register reim pga at toppen er "litt" planslipet, kvass kam, ved tre tusen rpm så kommer all kraft og slutter ikke før turtall sperra, flow testet innsug og utblåsnings kanaler, dobble ventil fjærer, grp.a topp pakning, 11,2:1 i kompresjon, mods som kommer: autronic datasprut, grenrør og eksos etter rallycross standard, justere turtalls sperra oppover, R-Sport diffbrems som kan shimses for å velge hvor mye den skal sperre, Compomotiv mo felger i 16x8" størrelse, fourlink, dobble bensin pumper, bensin catch tank så pumpene ikke suger luft i svinger, skvalpe plate i bunn panne, glassfiber skjermer bak, foran og glassfiber panser + bagasjelokk, Safety devices skrudd helbur, Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Høres jo veldig bra ut dette her assa;) men du må få på deg no bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet November 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 kommer video og bilder snart.... må høre lyden når det er full åpning på spjellet og den begynner å dra!!! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Få ræva i gir din nisseE! et spm, denne bilen blir ikke regga på hvite sklilter? - ca hester. - ca hvor mye peeeeng har du brukt? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 EVO topp eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Hør på lyden i min da... Turtallssperre ved 7300 rpm. Bygget av Alf A. Eng. Sier det litt?? Og en ting til; jeg har 11,5:1 i komp! Hehe:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 høres morsom ut denne:) hva er å porte en registerreim? Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by Nox høres morsom ut denne:) hva er å porte en registerreim? HEhehehe.....lurer på det jeg å;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcp Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by Texascom Hør på lyden i min da... Turtallssperre ved 7300 rpm. Bygget av Alf A. Eng. Sier det litt?? Og en ting til; jeg har 11,5:1 i komp! Hehe:cool: det vil jeg høre, hvis du har 4 48mm webere som det står i signaturen din. eller har du 2doble webere? Siter 97748454 Kadett c pick up. Saehan max -79 Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72 Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk) Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 -blir vite skilter, kommer til å bruke 50-70000kr på den, -glemte ett komma. -heste antall viser seg i bremse benken.. http://www.ch-racing.com har hjulpet med deler og justering, christer skal også hjelpe videre.. -er ikke evo topp, er en 530 topp, bearbeidet forbrennings rom osv, se over. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by kadettcp det vil jeg høre, hvis du har 4 48mm webere som det står i signaturen din. eller har du 2doble webere? 4 48mm Webere od to doble 48m webere er det samme :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg