Gå til innhold

SAAB-bilder

Ranger emnet


saab_alex

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Bernt

Alex - Har du flere bilder av bilen din ? Nå specs på een ? mange hk? Trimmet nå mere?

 

nå har jeg lakt inn flere bilder til deg!!!

 

specs: registrert i 1988, men laget i 1987 (overligger):mad:

litt sterkere girkasse fra en yngre modell.

rimelig stor stereo

skal senkes mer

hvite blinklys og røde baklykter

skulle lakkert felgene i går (fra hvit til sølv) men tar det heller til sommeren.

skal fornikle grillen. m/nettinggrill.

sote rutene, + klistremerker.

ettermontert turbotrykksmåler

 

motor:

steg 1 trimm fra speedparts, dvs: trim60 turbo, 3" anlegg, RFL pop-off,

 

kjøpte bilen for litt over en måned siden. har ikke lappen enda (ble 18,10 februar så skal ha oppkjøring snart) kjører for tiden på 1,3 bar, det er ALT for mye, har også montert ei blåkran for den apc-boksen suger SÅÅÅÅÅÅÅÅ mye, tenker jeg skal stille den ner på 0,9 bar, er jo ganske fersk så må passe på at kreftene ikke tar helt overhånd.. tipper på rundt 200 hester

 

 

mvh Alexander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bernt

Okey. Tøft Hvor mye ga du for bilen ? Jeg har også lyst på noe sånt so du har. Er d mye hk orginalt på en 900 turbo?

 

Om du har lyst på en saab 900 turbo, så snakk med "larsern" her på forumet. Han skal selge sin, og den er HEFTIG! Heftig trimmet også :cool:

1988 Peugeot 405 MI 16

1993 Golf 1.9 TDK

x 1993 Rieger Golf

x 1988 Peugeot 405 MI 16

x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bernt

Alex, sin Saab er tøff. Skulle gjerne hadd den. men hva man ut me for en sånn bil ?

 

takker takker..:)

 

jeg ga 45.000 for min, syns det var et veldig godt kjøp siden det ikke var noe rust på den og så mange gromdeler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk denne tråden for bilde og info om bilen til Larsern! Den er dritfet og går superbra! Det kan jeg skrive under på! ;)

 

Den er forøvrig tilsalgs for tiden...dessverre...

 

Sjekk ut tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=4773&perpage=15&pagenumber=1

1988 Peugeot 405 MI 16

1993 Golf 1.9 TDK

x 1993 Rieger Golf

x 1988 Peugeot 405 MI 16

x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 4 months later...
Originally posted by alex_ander3@hotmail.com

og galaczy, her er min, det som er litt kjedelig er at før jeg kjøpte saab'en min, så jeg ingen som var lik, og etter jeg kjøpten oppdaget jeg ei kjerring som har HELT lik bil og bor fordømte 200 meter fra meg

:mad: :mad: :mad: :mad:

 

He he. det er litt kult da. kan jo låne skiltene hennes en dag hun ikke er hjemme også plutselig så får hun brev om fengslings møte for å ha kjørt alt for fort forbi fotobokser eller lignende!

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår