Gå til innhold

Richard Burns rally konkurranse.

Ranger emnet


Mark1

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Atle Dreier

Høres ut som et kalibreringsproblem, det der. Dere som bruker GT4 rattet må huske på at Solberg og gjengen ikke trenger å dreie rattet 900 grader for fullt utslag heller, da hade det blitt mye jobbing i cockpiten.... Litt kalibrering må nok til for å få det 'riktig'...

 

900grader er 2.5 omdreininger, og utvekslinga på wrc bilene ligger på 2.2-2.5 mener jeg.

så det er jo noenlunde riktign, så da er det bare å forestille seg rattbruken i de bilene når det står på som værst =)

NorskEscortRegister.Net

Escort Mk1 og Mk2 register

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm....er det egentlig meningen at dette spillet skal spilles uten ratt ? er iallefall ikke lett med tastatur....

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ottesen

hmm....er det egentlig meningen at dette spillet skal spilles uten ratt ? er iallefall ikke lett med tastatur....

 

Det funker, men er litt vanskeligere.

En kjekk ting du kan gjøre er å gå inn på kontroll instillingene og justere følsomheten på bremsen så den ikke tar så brått med en gang, så du heller må holde bremsen inne litt før du bremser for fullt.

NorskEscortRegister.Net

Escort Mk1 og Mk2 register

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, måtte børste støvet av RBR og Thrustmaster Nascar Pro FF rattet mitt jeg og da. Har ikke spilt RBR på et par måneder (har alltid planer om å spille litt, men det blir liksom aldri noe av).

 

Hadde ikke "unlocka" banen, så måtte laste ned fila ovenfor.

 

Hadde noen problemer med å fullføre banen de første forsøkene, men på forsøk 6 eller 7 gikk det fint. Resultatet ble 4:05. Prøvde igjen, kræsj. En gang til.. 4:02. Deretter gikk det nedover, og endte til slutt med 3:55 et eller annet.

 

Gjorde 3 grådige feil, men det ble fortsatt beste tid med 2 sekunder under forrige beste.

 

Bilen var en WRX med urørt oppsett.

 

Replay fil.

 

PS! Self-extract RAR fil. Ingen virus eller noe slikt. Pakk ut til replay mappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før guest her kommer med noen flere tider så arrangerer vi en ny konkurranse =)

 

Japan => Tanner

Konkurransen varer til Søndag 12. Desember klokka 22

 

Spilte bana istad og fikk 3:16, men å komme ett stykke ned på to tallet er ikke umulig.

 

Dette er en langt vanskeligere bane enn den foregående, mange Smale veier, raske partier som går over til sakte partier med krappe svinger.

Noter og venstre brems er essensielt her =)

 

Husk tidene må backes opp av replay!

 

ps: er det bare momo rattet mitt som har blitt slarkette?

NorskEscortRegister.Net

Escort Mk1 og Mk2 register

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte 2:56, men PC-faen kræsja! (BSOD). Har skjedd endel siden jeg installerte 1.02 patch'en (enten det, eller den nest-nyeste Omega Radeon driver'n.. skal installere nyeste idag, så vi får se). Det verste er at PC'en BSOD'd etter at jeg hadde lagra replay og "progress", men da jeg fikk starta den opp igjen var fila borte!! :mad:

 

Har et par 2.59 replay's lagra. Poster dem senere hvis jeg ikke får til noe bedre igjen.

 

Egentlig synes jeg denne banen er lettere enn Hualapai, siden du kan kutte svinger og kjøre utenfor veien en hel masse uten at det straffer deg. På Hualapai gikk det fort galt hvis du fikk så mye som ett hjul utenfor veien. Hvis jeg kommer for langt ut, eller kutter en sving for mye, så restarter jeg med en gang. Er ikke "fair play" å kutte!

 

Jeg foreslår en Australia bane neste gang, da det der også straffer deg med en gang hvis du kutter for mye, eller rett og slett kommer utenfor veien noen steder. Mineshaft er morro med det store hoppet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutting er en del av rally, og hvis du restarter selv om du kutter... så er jo ikke det noe lurt.

 

Banen er mye vanskeligere med tanke på at den er mye vanskeligere å lære.

Men må innrømme at jeg begynner å kjenne den litt igjen nå, foreløpig bestetid er 3.09, men nå er jeg ferdig med alt som heter skole dette året så nå blir det ratting =)

 

(hvis ikke gtr tar for mye tid da =) )

NorskEscortRegister.Net

Escort Mk1 og Mk2 register

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, kutting, med andre ord, ett hjul på innsiden av svingen er en del av rally. Men på denne banen kan du kutte hele bilen på innersiden av svingen, igjennom busker og kratt uten at det koster deg noe tid (tjener heller fordi du tar en kortere vei). Selv synes jeg ikke denne typen kutting er fair.

 

Jeg prøver å holde meg til ett hjul av veien så mye som mulig. Kommer stort mer av bilen av veien, så begynner jeg på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æææææææææææææææææææææææ det var faen mæ nære raseriannfall, Forpulte fitte spill.......

 

Jævelig irriterenes når jeg kommer og får kontra også er det jævla rattet mitt så følsomt så jeg må ned i 40 - 50 km/t på langstrekkene for og i hele tatt klare og rette opp sladden,

 

kjørte forresten på 7,22 ett eller annet, JÆVLA RATTFITTE.

 

det spillet er maks irritasjonsfremakllende.:( :mad: :mad: :mad:

 

PS. dette var på USA banen

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår