marcos_eirik Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Jeg syns det er litt flaut at verdens vakreste superbil ikke har fått noe oppmerksomhet... XJ220 TWR (Trevor Wilkinson Motorsports) Hva syns dere...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Nice, nice, nice, NIIIIIIIIICE! Men ingenting slår en Carrera GT i tittelen om verdens vakreste i mine øyne... Mmmm.... Hver sin smak :) Litt teit at den ikke har fått oppmerksomhet ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 litt kjipt at den bare har v6 da! :rolleyes: kan nesten ikke kalle den superbil da! selv om den er stappfull av hester osv... Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcos_eirik Skrevet November 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Originally posted by 1987transam/69z-28 litt kjipt at den bare har v6 da! :rolleyes: kan nesten ikke kalle den superbil da! selv om den er stappfull av hester osv... Til sammenlikning: En Pagani Zonda... Den er laget av materialer som må lages i et sterilisert labratorium av menn i hvite frakker, den er tvers igjennom sofistikert og alle de 550 hestene kommer fra en 7,2 liters V12... Jaguar XJ220 ble lagd for 12 år siden, den er lagd av ting som ble gravd opp av bakken av folk med shorts og t-skjorte. Den er like sofistikert som en telefonstolpe. Og siden den har bare halvparten så stor motor som Paganien gan du vel gjette deg til hvilken som ville vunnet et dragrace...? Men, du tok nok feil. Jaguaren vant. Top Gear testet de mot hverandre... Dessuten, er ikke Porsche 911 GT1 en superbil heller da, siden den bare har seks sylindre og to turboer... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 sier ikke noe imot om at den er raskere en paganien! (eller finere for den slags skyld, for bilen er herlig!:D) jeg syntes den eneste porschen som kan bli kalt superbil er denne: alle andre porscher er jo KLIN like hverandre! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Originally posted by marcos_eirik Dessuten, er ikke Porsche 911 GT1 en superbil heller da, siden den bare har seks sylindre og to turboer... :rolleyes: det er en SPORTSbil! man må skille der! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Originally posted by 1987transam/69z-28 alle andre porscher er jo KLIN like hverandre! Du tenker på 911-serien her. Hele genistreken er å la kommende generasjoner 911'er legge en rød tråd tilbake til sin tidligere generasjoner. Alle vet at 911 = Porsche og Porsche = 911. Man kan diskutere lenge hva som er en supersportsbil eller ikke... Drit nå i motorer osv., Koenigsegg har "bare" en v8'er, og den ble valgt pga. lav vekt osv. Så det å si at en råskap av en bil som XJ220 IKKE er en supersportsbil bare fordi den ikke har en "sånn" motor er idioti... :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Fant denne tråden Nå en GOD stund siden start, og må nok si at JEG foretrekker STERKT Jaguaren jeg da, og V6-ern er ikkeno problem for meg, jeg digger V6'ere. (nevner Honda NSX og andre Jappser med V6:D) Min første Modellbil jeg fikk som 7 år var en slik en og den har jeg fortsatt på skrivebordet foran meg her, kjøper denne en dag ;) PS: Som sagt uendelig synd at det er så lite oppmerksomhet rundt denne bilen! Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 barndomsdrømmen min jo. Maaange timer med need for speed spilling og denne her ja.. :) Var så oppslukt at jeg laga en modell av den i 3D for å kunne spille med den på Carmageddon II.. :P Koster ikke en slik 2 millioner ca? Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 barndomsdrømmen min jo. Maaange timer med need for speed spilling og denne her ja.. :)Var så oppslukt at jeg laga en modell av den i 3D for å kunne spille med den på Carmageddon II.. :P Koster ikke en slik 2 millioner ca? Den som var til salgs på La Strada da jeg jobbet der kostet 2,7 eller 2,8. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Kå ikke den ute til 2.4? Snakket med en mekaniker fra lastrada på autofil messa i forifjor og er nesten sikker på at det var prisen den lå på Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 bare å begynne å spare karer! :D Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Kå ikke den ute til 2.4? Snakket med en mekaniker fra lastrada på autofil messa i forifjor og er nesten sikker på at det var prisen den lå på Nå vet ikke jeg hvilken en dere snakker om, men den grønne? var på besøk hos verkstedet hos tremeningen min i 2004 (LaStrada), da var den der, sto utafor. Tok noen bilder, laster opp senere:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Venter på bilder :) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigswede Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Jaguaren klare vell å plassera alle dei glatte japsane fint inn til veggen på Rema 1000.. Siter - Volvo 240 GL, 1993. VOLVO - A car you can believe in Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg