JungHanz Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Hei Jeg har en 1985modell Audi 80 GTE Quattro, og det er så forferdelig stygg orginal front på den, med blinkerne vedsiden av hovedlyktene. Derfor ønsker jeg å kjøpe blinkere som sitter i støtfangeren slik som på bildet. Skal/har kjøpt slike hovedlykter som er på bildet, men mangler da blinklys. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slike ? Det bør helst ikke være alt for dyrt. Har sett slike blinkere på noen Ur-Quattroer, men er ikke helt sikker på om det er orginalt !? Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro_mannen Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Dei er nok orginale ja. Dei finst (som eg har sett) på noken ur-quattro, 80 quattro, og dvs andre 80'er (GTE, CD). Er på jakt etter sånne sjøl og, men har ikkje funne noken. Siter 82' Audi 80 http://photobucket.com/albums/v511/ulfelg/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tassa Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Audi 90 (årsmod. frem til 1986) har også slike hovedlys, tåkelys og blinklys i frontfangeren. Siter 5 - the magic number! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Originally posted by Tassa Audi 90 (årsmod. frem til 1986) har også slike hovedlys, tåkelys og blinklys i frontfangeren. Men da er det snakk om en helt annen fanger enn den på bildet! Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro_mannen Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 + at blinkelyset er lenger inne på fangeren og ikkje på hjørna. Siter 82' Audi 80 http://photobucket.com/albums/v511/ulfelg/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet November 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Jeg vil ikke bytte hele frontfangeren til en Audi 90. Da blir det for dyrt med lakkering osv. Jeg trenger kun blinkere som vist på bildet, spredere hadde kanskje blitt bra det å. Men om jeg ikke får tak i slike blinkere jeg har lyst på, så har jeg vurdert de smale liggende blinkerne som sitter på 2'r Golf. Kunne nok ha blitt bra det å tror jeg. Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Ingen som har noen gode ideer om hva jeg kan bruke ? Hvis ikke kommer jeg til å kjøpe blinkere oprinnelig til Golf 2 slike Tror kanskje det blir ok med golf blinkere fellt inn i fangeren, har sot spay liggende, så da vill de ikke synes så godt. Men hva sier biltilsynet at man bytter lykter og flytter blinklysene rundt på bilen ? Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro_mannen Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Trur ikkje biltilsynet merker da ein gong.... Så legne dei ikkje er heilt svarte og så lenge dei blinkar kan dei vel ikkje sei noke. trur eg.... Siter 82' Audi 80 http://photobucket.com/albums/v511/ulfelg/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Originally posted by JungHanz Ingen som har noen gode ideer om hva jeg kan bruke ? Hvis ikke kommer jeg til å kjøpe blinkere oprinnelig til Golf 2 slike Tror kanskje det blir ok med golf blinkere fellt inn i fangeren, har sot spay liggende, så da vill de ikke synes så godt. Men hva sier biltilsynet at man bytter lykter og flytter blinklysene rundt på bilen ? Min mening om saken: Ikke sot med spray da det i hvertfall vil få Biltilsynet til å se røst. Men kjøp deg heller svarte blinklys glass til golf. de koster noen kr, men det ser bedre ut og er godkjent. Det med bytting/flytting av lykter er vel ikke noe stort de kan si på så lenge det dreier seg om originale lykter og som er E merka. Det eneste de kan si noe på er lykte innfestingen og hvordan de lyser. Lykke til. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg