thoing Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 selger div stereo billig da dette sto i bilen da jeg kjøpte den -frontsett 4stk høytalere VDO -2stk høytalere bak -1stk Power acoustik G320-2 320w GOTHIC series -BEC cd-spiller med flippfront og MP3 -alt av kabler ALT SELGES BILLIG OG SKAL VEKK MAIL thoing@hotmail.com for bilder Siter -91 Gtx (litt ekstra hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoing Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Kom med bud folkens, her er muligheten for ett julekupp Alt skal vekk GI BUD Siter -91 Gtx (litt ekstra hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 hva slags dim. er det på frontsett? pris? forsterker pris? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 litt mer info om cdspilleren? Inn/utganger? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoing Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Kan ikke hjelpe deg å svare på disse spm annlegget sto i en bil jeg nylig kjøpte og jeg har null greie på slikt, alt jeg event kan gjøre er å sende deg bilder på mail SORRY men er derfor det selges, jeg intresere meg ikke for stereo mail thoing@hotmail.com når det gjelder pris vil jeg ha 2000,- for alle høytalerene (6stk) 1500,- for spilleren Siter -91 Gtx (litt ekstra hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoing Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 forsterkeren skal jeg ha 500,- for Siter -91 Gtx (litt ekstra hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg