mannevond Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Hei! Var en tur til polen for ikke så lenge siden, der fant jeg drømme bilen! Fiat polski!! Er det noen som har en slik bil stående så er jeg veldig intressert i å kjøpe! Bilen bør helst gå og den bør ikke ha for mye rust! Siter hva er likheten mellom en nissan skyline og en bmw m3??? begge ble flist av fiat unoen min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Trur det er svært få som har hatt int av å importere en slik bil. Men de er tøffe ja :D Men du kan jo kjøpe en i Polen for slikk og ingenting. De veier jo bare noen hundre kilo og en lita motor.. Importen er neppe dyr. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styx Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Jah, det er utrolig tøffe biler! Var i Polen selv i sommer og ble litt halvforelska i de greiene der. Man klarer faktisk å løfte fronten alene :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Noe av det samme som Fiat 126 eller?? Mener å ha sett noen slike til salgs. Kom vel med 0.6L og 24hk innbiller jeg meg.. Går en 127 Turbo her i Malvik ihvertfall ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styx Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Det er vel noe av det samme, ja. De fleste jeg undersøkte i Polen hadde en tosylindret luftkjølt motor på 650 kubikk =) Mange av dem hørtes for øvrig ut som diesel-biler, men det kan det vel være mange grunner til :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Åh... Var i Polen for 5 år tilbake med klassen, nå strømmer minnene om bilene alle andre lo av men som jeg fant veldig sjarmerende :) Si fra og post bilder når du finner en da vel :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coustig Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Hei! Står en hel og fin Fiat 126 polski hos min far., kan hvis ønsklig høre om og eventuelt hvor mye han skal ha for den. NB! står på tvers i garagen...He,he... Mvh Stig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mannevond Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by Coustig Hei! Står en hel og fin Fiat 126 polski hos min far., kan hvis ønsklig høre om og eventuelt hvor mye han skal ha for den. NB! står på tvers i garagen...He,he... Mvh Stig hei hei! Jeg er veldig intressert! kansje du også kan finne litt mer ut om bilen! venter i spenning! Siter hva er likheten mellom en nissan skyline og en bmw m3??? begge ble flist av fiat unoen min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mannevond Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 hva er sjangsen for at jeg kan presse en fiat uno turbo i.e motor i en slik bil? :rolleyes: Siter hva er likheten mellom en nissan skyline og en bmw m3??? begge ble flist av fiat unoen min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by mannevond hva er sjangsen for at jeg kan presse en fiat uno turbo i.e motor i en slik bil? :rolleyes: kikka litt på bilder og slik, så ut som at motoren var bak i disse... Kan bli litt av et prosjekt. Ville heller fått tak i en totakts motor fra en snøskuter :p Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty^Dog Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 En sånn? ;) Eller en sånn?? SEXY! Og vi styler: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 De var bare søte da :roll: LOL! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennern Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=383087&username= Flott bil :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mannevond Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 sjæfs!! Den styla fiaten var rå!!! Ønsker meg en sånn til jul!! Siter hva er likheten mellom en nissan skyline og en bmw m3??? begge ble flist av fiat unoen min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coustig Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Snakka litt med faren min, han er åpen for bud ett sted rundt 10 lapper. Den er i ganske god skikk. Mvh Stig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg