Gå til innhold

da var nybilen kjøpt :)

Ranger emnet


dalheim

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by dalheim

 

sjekk med postbanken. eneste er at du må ha nettbank hos dem.. koster vel 100kr i året eller så er det gratis.. husker ikke :D

 

edit: sjekka med postbanken og en 98mod gt vil koste 14k i året på meg...

 

må være det at det ikke er så mange wrxer som er kræsjet :\

 

hmm jeg bruker postbanken..har internettbank og alt det der.. men går det ann å overføre bonus? har hørt noe om at det gikk ikke ann..?

 

kan greie 14 k... eller så klikker jeg og gå det samme skrittet som deg...... time will show

- 87 Mitusbishi Colt chicken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by blixanio

 

går det ann å overføre bonus? har hørt noe om at det gikk ikke ann..?

 

 

går fint å overføre bonus..

 

 

 

få på en anstendig vinge i det minste. det serveringsbrettet du har burde ikke vært lov

 

enig.. må bare klare å bestemme meg for hvilken jeg skal ha..

07 suzuki GSXR750

08 subaru outback 2.0D premium

06 subaru impreza wrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dalheim

har litt lyst på storvingen.. noen som vet hva den koster?

 

Ring Moss Autosenter. De er jo den forhandleren som er nærmest petter solberg og prodrive i norge... Så kanskje du får en tur i 2002 Wrc bilen de har der.. eller den Petter Solberg Edition bilen.... de ha i hvert fall skaffet masse deler til flere kompisser..

Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi-S4-Biturbo

 

Ring Moss Autosenter. De er jo den forhandleren som er nærmest petter solberg og prodrive i norge... Så kanskje du får en tur i 2002 Wrc bilen de har der.. eller den Petter Solberg Edition bilen.... de ha i hvert fall skaffet masse deler til flere kompisser..

 

kanskje man skulle gjøre det..

 

ellers så jeg jo at http://www.eyecandyracing.no forhandlet denne vingen for 3690kr

sideCarcept.jpg

07 suzuki GSXR750

08 subaru outback 2.0D premium

06 subaru impreza wrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få på Rally vinge, Sti lykter OG drit i vinyl:p Bilen går ikke fortere av det:D *min mening hvertfall* Men fet bil, lykke tilthumpsup

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår