Gå til innhold

noen som vil visa meg nogen bilde av anleggå dokkas?

Ranger emnet

Aneich

Anbefalte innlegg

Originally posted by Aneich

har nettopp sjøl kjøpt meg en toyota corrolla gt twin cam så eg ska bygga anlegg i me tiå.. syns det e kjekt å se andre sine prosjekte, koss dokke har lagt det te bagi..

bare te å legga ud masse bilde ;)

fritt oversatt:

Topic:

Noen som vil vise meg noen bilder av anleggene deres

Har nettop selv kjøpt meg en toryota corrolla gt twing cam, som jeg skal bygge anlegg ettervært. Syntes det er fint og se andre sine prosjekter og hvordan dem har laget det baki.

:rolleyes:

(Ikke skyt meg for skrive feil. det er tidlig om morgenen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nettopp sjøl kjøpt meg en toyota corrolla gt twin cam så eg ska bygga anlegg i me tiå.. syns det e kjekt å se andre sine prosjekte, koss dokke har lagt det te bagi..

Je har itte anleggå inni bilå mineå je.

Kanskje jeå skal byggå motorå istadenfår

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner ett og annet på http://www.engen.tk

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zetec

Gjør meg en kjempestor tjeneste..

SKRIV SKIKKELIG!!

Jeg hater at folk skal skrive på dialekt, det ser jævli ut, og det er noe dritt å lese.

Du får begynne å skrive på bred arendalsdialekt du da vet du:D ;)

Nei, må si meg helt enig her, vi har to skriftspråk i Norge og det får holde. Er selv møkk lei når folk skriver på dialekt eller type SMS språk. Er ikke rart strykprosenten i Norsk skyter til værs.

Bare tenk situasjonen om vi hadde fått inn en kar fra Valle i Setesdalen som insisterte på å skrive dialekt, da tror jeg ikke det var mange her som hadde skjønt stort:D :D

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Soundstream Arosa

Du finner ett og annet på http://www.engen.tk

Det så dyrt ut det prosjektet der :) Håper du ender opp med resultat slik du tenkte deg. Lykke til! Respect for valg av komponenter, rått!

Gi nå karen en liten pause da, han skrev ikke på kinesisk eller noe sånt :)

Får være grenser, selvsagt; SMS språk er driiiit....

Til topic:

Bare skriv inn "Car audio" under "Bilder" på Google.com også får du opp mye snacksy bilder :)

Får maksimal adrenalinkick av og til når folk går bananas med cash og hiver alt i lyd :D thumpsup Hver sine prioriteringer :)

Edit: Vi hadde en norsktime en gang for par år siden hvor vi skulle tolke en fortelling på en dialekt fra middle of nowhere oppi nord. Ikke en kjeft skjønte mer enn 50% av ordene :D Var meninga at den skulle være tøff men. (Hardcore stavanger-dialekt er STYGT, sørlandsk er sexy, nordnorsk er barskt og trøindersk er bare morro :) Og bokmål er best. Hadde jeg vært kongen skulle alle gutta (unnskyld, guttENE) snakke nordlandsk og alle jentene sørlands, hehehe) Måtte bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider