Dr_S Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Fy FAEN!! Sånt som det der klikker jeg på!! Forbanna tapere som ikke kan la andres ting være i fred! Hvor i Oslo var dette? Skulle vært overvåka der.....Kondolerer, og måtte de skyldige bli hengte etter genitaliene!! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 kondolerer :( Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Skyt jævlene! Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2003 faktisk noen som klarte å dra en nøkkel etter siden på min gamle styge golf 79 en gang.. oh my god tenkte jeg.. er det mulig.. hehe.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie Skrevet Januar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2003 Hadde innbrudd i bilen for en måned siden ,ikke nok med at de tok anlegget til 20 000,de måtte ødelegge lakk å punktere dekka.Sånne jævler skulle blitt skutt.. Siter Jupp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2003 For ikke mange ukene siden var det en helg over 30 biler som fikk dekkene skåret opp av vandaler, over hele byen. Politiet knep to unge jenter og en gutt for hærverket.. Skader for over 70.000!! Slå de hardt sier jeg bare!!! :mad: :mad: :mad: :mad: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wang911 Skrevet Januar 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2003 Den lå inntil bilen til naboen. Etter ripene på pannseret hans og dømme hadde den sklidd et stykke ned før den stoppet. Hva fikk de til og gjøre dette også ? Siter "Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_råner Skrevet Januar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2003 Surt å finne scootern sin på pansertet til en bil..:( Men går det der på din eller hans forsikring egentli. Det var jo tross alt ingen av dere som har skylda, og det er jo ikke kult å paye for noe som du ikke har gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wang911 Skrevet Januar 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2003 Vet ikke ennå, er mest opptatt av at bilen blir OK igjen.. , men tror at mine skader (på scooteren) går på meg, og hans skader går på han selv, siden det er snakk om hærværk. Siter "Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Januar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 Å fy faen....jeg hater sånne jævler. Jeg er ingen voldelig person men hvis jeg hadde funnet de folka som hadde drevet på sånn med min bil så hadde det nok gått veldig galt for dems del!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Åh så forbanna jeg ble nå....:mad: Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Januar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 Hvid du finner ut av hvem det var, post navn tlf nr. osv, la dem få svi litt... :mad: En annen sin bil kødder man ikke med. Punktum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Januar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 det der er kjipt ass.... mutters kjøpte primera for litt over 3 år siden.. var en av de første nye primera'ne.. men naboen er jo missunelig og etter ett par uker så har både mamma og en annen nabo lakk skader for over 20 000kr... dette er kjipt... hater det... mamma er litt små forbanna... Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Åssen går det med bilen og forsikring? For vel ikke så veldig mye igjen om en ikke finner personene som gjorde det. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriksjon Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Fy f***!!! Blir skikkelig forbanna når jeg hører om sånt. Steng svina inne for livet!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 nakkeskudd faktor 40 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg