Dennis* Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Ønsker å kjøpe sportsratt til audi av typen original.. Kanskje dette, men aller mest interessert i det med tre-eiker og rundt audi merke i midten.. må forresten passe til coupe! Siter Audi Coupè Quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Jeg har det her om det er interessant... Er ikke sikker på om det passer i bilen din men har iallefall sittet i en 96 modell A4 1.8T.. Er med airbag.. Helt og fint.. Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis* Skrevet November 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Hei Takk for tilbudet, men jeg har ett nesten helt likt ett selv. Og jeg vil tro at siden bilen min ikke kommer med airbag, så er det heller ikke kompatibelt med airbag. Noen andre som har noe liggende eller vet om/kjenner noen som har ett sånt ratt. Siter Audi Coupè Quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 s2 ratt du tenker på? er på leting etter det jeg også, vanskelig..... Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis* Skrevet November 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Det finnes mange typer, S2 er også en mulighet, men ofte er det slike sportsratt inngår i "komfortpaketen" når bilen er ny, så det burde ikke være altfor vanskelig å finne ett slikt ratt... Hvis noen har ett slikt ratt legg det ut her eller skriv pm. Må se bilde før evnt. kjøp... Siter Audi Coupè Quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis* Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 opp! Siter Audi Coupè Quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by Dennis* Det finnes mange typer, S2 er også en mulighet, men ofte er det slike sportsratt inngår i "komfortpaketen" når bilen er ny, så det burde ikke være altfor vanskelig å finne ett slikt ratt... Hvis noen har ett slikt ratt legg det ut her eller skriv pm. Må se bilde før evnt. kjøp... Tror du kan slite litt med å finne ett originalt S2-ratt, da disse er "populære" ettersom jeg har forstått det. Muligheten du kan ha her, er viss du vet om en skadebil som nettopp er kommet inn hos en eller annen bilopphugger. Ellers kan du jo høre med NBS (Norsk Bildelsenter) på Liertoppen, eller ta deg en tur innom NordicAudi.com eller eBay.com å søke litt. Her vil du som oftest finne litt av hvert ;) Ett par linker; Norsk Bildelsenter NordicAudi.com eBay.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis* Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Jeg vet hva du mener og takk for tipset eskil, men jeg har allerede lagt inn bud/ringt/herja på de internettsidene der, det jeg egentlig lurer på er om noen her på forumet har er til salgs. MVh Dennis* Siter Audi Coupè Quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg