Gå til innhold

Cayenne - Moss

Ranger emnet


Scampi

Anbefalte innlegg

Originally posted by Scampi

Går en "standard" svart Cayenne i moss for tida...

 

må si at det er meget bra jobbet av deg å vite slikt.. du som bor i florida!! hehe

 

men ellers..oki.. går en lambo her i bergen.. av den nye modellen.. som man ikke kan stave uten å måtte lese det rett av ræven på bilen..hehe

 

 

EDIT: tror ikke det er noens mening å være frekk her men.. er hvertfall ikke min.. men du brude gjerne skriv litt mere om bilen da.. siden de der begynner å bli en smule "tradisjonelle" nå for tiden..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MMORE

Nææææææ er det sant? Stå i 10 min på solli plas i oslo og se etter ceyenne'er, vedder at du kommer til 5- 10.

 

Jeg driter da vel godt i hvor mange Cayenner som passerer deg når du henger rundt i byen...

Dessuten er det snakk om Moss her...ikke akkurat verdensmetropolen når det gjelder biler...ikke mye annet heller...

 

 

Originally posted by The cowboy

 

må si at det er meget bra jobbet av deg å vite slikt.. du som bor i florida!! hehe

 

men ellers..oki.. går en lambo her i bergen.. av den nye modellen.. som man ikke kan stave uten å måtte lese det rett av ræven på bilen..hehe

 

 

EDIT: tror ikke det er noens mening å være frekk her men.. er hvertfall ikke min.. men du brude gjerne skriv litt mere om bilen da.. siden de der begynner å bli en smule "tradisjonelle" nå for tiden..hehe

 

Hvis du hadde titta litt bedre etter og tenkt litt, så hadde du kanskje skjønt at "Eastfold" betyr Østfold...jeg bor også i Østfold.

 

Og den er helt standard..svart...daff og trøtt.

Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt

 

1998 E36 318iT Individual

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Scampi

Hvis du hadde titta litt bedre etter og tenkt litt, så hadde du kanskje skjønt at "Eastfold" betyr Østfold...jeg bor også i Østfold.

 

hehe..sorry.. så ikke den jeg ;)

menne.. om du og bor i florida.. hva faen gjør du her i norskelandet nå vinterstid da mann?? kom deg "hjem" igjen..hehe (btw:kan jeg bli med i bagasjen?? hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår