Gå til innhold

Finnes det regler om brekking?

Ranger emnet


ramtho

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble stoppa a purken i går fordi jeg var litt hissig med brekket. Kom ned en sving (ved huken-pokverk på ammerud som fører ut på rettstrekka ved de røde rekkehusene. til de som er kjent i strøket) Litt ute på strekka kom onkel kjørende da jeg lå rimelig bredt (var ingen biler i nærheten). så ikke at det var onkel før han satte lyskasteren i tryne mitt. Det han sa var at jeg måtte ta det med ro, men han forstod at jeg gjorde det... "vi har alle vært ute og crossa da vi var yngre" :D Fikk kjøre vidre uten bot osv... Ble litt varm i trøya.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Manuell

ikke rart at gutta kjører helt cowboy her da.. de har faktisk lov til å kjøre etter deg i sin egen privatbil når de ikke er i tjeneste å ta fra deg lappen.. er faktisk en som mista lappen for det.. kjørte i 150 så la trond seg på hjul til han stoppa opp å tok fra han lappen..

 

Har oppdaterte nyheter her. Hvis du tenker på han som hadde 120km/t forbi en bmw med 4 politifolk i en 60-sone over doble sprerrefelt forbi en barneskole :

Han fikk tilbake lappen! Utrolig nok, politiet hadde den i 3 uker.

Så de hadde tydeligvis gått over en eller annen grense når de la seg på hjul med privatbil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

 

Har oppdaterte nyheter her. Hvis du tenker på han som hadde 120km/t forbi en bmw med 4 politifolk i en 60-sone over doble sprerrefelt forbi en barneskole :

Han fikk tilbake lappen! Utrolig nok, politiet hadde den i 3 uker.

Så de hadde tydeligvis gått over en eller annen grense når de la seg på hjul med privatbil... [/quote

vet ikke hva du snakker om, men jeg tenker på em person i en type fwd volvo som enda ikke har fått den tilbake....

Originally posted by Dr_S

 

Er det Burmaveien i Tønsberg du mener nå?

er det en burmavei i tønsberg? denne må du vise meg! flytta til tønsberg for en mnd siden..

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en stooor parkeringsplass her på et industriområde, der er det aktivitet døgnet rundt omtrent med sladding, var rundt 30+ biler der klokka 02 her om dagen. Pluss mange som drev å sladda rundt svingene i gatene på dette feltet. Utrolig artig, tror ikke det har vært politi der enda.

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

§ 3. Grunnregler for trafikk

 

Enhver skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller voldes skade og slik at annen trafikk ikke unødig blir hindret eller forstyrret.

Vegfarende skal også vise hensyn mot dem som bor eller oppholder seg ved vegen.

 

§ 6. Fartsregler

 

Fører av kjøretøy skal avpasse farten etter sted, føre-, sikt- og trafikkforholdene slik at det ikke kan oppstå fare eller voldes ulempe for andre, og slik at annen trafikk blir minst mulig hindret eller forstyrret. Føreren skal alltid ha fullt herredømme over kjøretøyet.

 

Er vel dette de tar dere for :rolleyes:

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ArraKiss

Manuell... Hvem av Grøner var du med i Burmaveien??? Å gutter, driver man å brekker på¨Nesodden vgs ennå? Trodde det var en utdødd sport jeg :D Har brekka der i mine younger days :)

Jasså, nesoddgutt du også? det var den yngste Grøner. hvem av grønerne er det du kjenner? sladding er nok ikke en utdødd sport! Den parkerings plassen der kommer til å være herja med hver vinter for eVver:D

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

§ 3. Grunnregler for trafikk

 

Enhver skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller voldes skade og slik at annen trafikk ikke unødig blir hindret eller forstyrret.

Vegfarende skal også vise hensyn mot dem som bor eller oppholder seg ved vegen.

 

§ 6. Fartsregler

 

Fører av kjøretøy skal avpasse farten etter sted, føre-, sikt- og trafikkforholdene slik at det ikke kan oppstå fare eller voldes ulempe for andre, og slik at annen trafikk blir minst mulig hindret eller forstyrret. Føreren skal alltid ha fullt herredømme over kjøretøyet.

 

Er vel dette de tar dere for :rolleyes:

Så lenge det ikke er noen mennesker og andre biler i nærheten.. så er det bare å sladde så lenge du har fullt herredømme over bilen og sladden med andre ord:D

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Manuell

Jasså, nesoddgutt du også? det var den yngste Grøner. hvem av grønerne er det du kjenner? sladding er nok ikke en utdødd sport! Den parkerings plassen der kommer til å være herja med hver vinter for eVver:D

 

 

Er gammel nesoddgutt ja! Heldigvis ikke nå lenger... Kjenner hele Grøner skokken jeg... The whole family!

 

Ja den plassen er jo genial for å ligge sidelengs på, det mp innrømmes :D

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, folkens da har det kommet et nytt las med snø :D Da er d bare og ha høyre hånda på brekket å leke i vei, og for dere som da er så heldig og har rwd, brooom broom......

Skal vel ikke se bort ifra at det kan bli en tur innom videregående i kveld nei lol

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GTR 34

oohhhh YEAH :pisser:Nesoddenpoliti kammer:ssip:

 

hellyeah!!! syntes politiet på nesodden minner litt om han sheriffen i "smokey and the bandit" jeg... :rolleyes:

trond er verst. tror faen meg at han eier hele bygda... han irriterer ass.

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår