Gå til innhold

passat med en del feil!

Ranger emnet


Eirik jarl

Anbefalte innlegg

Originally posted by Eirik jarl

det er mammas passat 1994 mod tdi!

hun sliter med å få opp døra og og når vi har fått opp døra så vil ikke døra lukke seg !

 

har der en link også bruker håndbok til passaten noe som heter heinz eller noe ? (der man kan kjøpe bøker om bilen speficasjoner og ting !)

 

De har slike reparasjonshåndbøker på Biltema og Bilextra blant annet!

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres veldig ut som om døren har fryst. kor mange ganger har ikke eg måttet gå inn en av de andre dørene tidlig om morgenen. når dørene på bilen min fryser er det først et helvete å prøve å låse de opp. og hvis eg e så heldig å klare det så e det like vanskelig å få døren opp. hvis dette går så er det ofte sånn at døren ikke vil låse seg når eg smeller igjen døren. må bare vente til det blir en grad eller to varmere i bilen. Det du kan gjøre er å åpne opp dørene, ta av døretrekken, og smøre fett på låsemekanismen og alt det der. det har eg gjort og det har funket så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste måte er å bruke silikonspray, men vil uansett fryse igjen pga kondens fra kupeen i kalde dager!! tørk godt på gummilistene og spray minst 1 gang i uka!!

 

låsen har jeg samme problem med men KUN på fører siden, så om morgan så går jeg inn i passasjersiden!! :D

 

EDIT: Haynes Reparasjonsbøker er det snakk om, Biltema har til denne modellen!! ellers de fleste bilrekvisita!!!

1996 Vw Passat 1,9 TDK

1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dørhåndtaket på denne modellen er bare ræva, har hatt mye problemer med det selv når det er kaldt ute..

tror jeg har nappa av 3 eller 4 dørhåndtak de siste to vintrene...

har også hatt en del problemer med sentrallåsen og låsen på bakluka(sedan)

forstillinga har blitt bytta på garantien vet jeg, mye av det samme problemene som a4 har hatt...

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme problem som meg det...

fikk den opp men fikk f ikke lukka den igjen (løsning ble å smelte og fordampe vannet med hårføner :D) for deretter å hive innpå godt med olje..

 

Men er slitsomt med det jævela dårhåndtaket ja :(

(koster vel ikke så mye å få bytta de greiene) (hva er det som må byttes btw)

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår