Novice Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Bilen var på verksted for ikke lenge siden (2-4 uker) og fikk reparert et eller annet med falskluft og vacumklokken på fordeleren. Var også spor av kjølevæske på sylinder 3. Batteriet ga nok strøm, men det var ikke noe sjangs om at bilen ville starte. Bilen har lekket kjølevæske, men jeg såg ingen spor etter det under bilen. Har det muligens lekket i motoroljen (eller et annet sted?) og kan dette være skyld i at bilen ikke ville starte? Den var muligens litt tungstartet 7 timer tidligere samme dag, men startet da uten noen problemer og gikk som ei klokke. Det var vind, kaldt og snø i går når bilen ikke ville starte. Hva kan være feil? Alle tips tas i mot med åpne armer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Du sier ikke hva som er problemet da.. Går starteren rundt? Tenner den? Får den bensin? Er det gnist på plugga? Alt dette er enkle ting du selv kan sjekke, gi tilbakemelding etter at du har sjekket.. Du sier det var kjøleveske i olja.. Dette kan være et tegn på dårlig toppakning /sprekk i toppen.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.