Gå til innhold

Haynes manualer

Ranger emnet


Ottesen

Anbefalte innlegg

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes kanskje at det var litt rart at du skulle sendes på nytt? til lordbongo som har skrevet sitt innlegg i november 2004, og ikke til meg?

Men det var sikkert bare en liten leif fra din side...

 

Heisann, ja det var det faktisk.... doh

 

Skal prøve å sende den...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry folkens, jeg sender ikke ut flere nå. Dere kan sikkert finne dem lett på internett....

 

Lykke til.....

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på inlegg nr 2 :)

 

Jada, jeg har sett den.. Nå var nå dette tenkt mere generelt da i og med at det har vært flere slike tråder i det siste.. Nå har jeg skikkelige Haynes manualer til de bilene jeg trenger det til for øyeblikket, så jeg jakter ikke på en bestemt en, derfor gidder jeg ikke spørre om du har til den og den og den... Men jeg hadde jo ikke hatt noe imot å ha haynesmanualer til de fleste biler. Hadde derfor vært kjekt å vist hvilke haynes manualer du har da, også driter jeg i de som er haynes data book, de trenger du ikke liste opp.

Men men, er nå ikke sååå viktig, så dersom du ikke gidder...

 

The Edge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... skulle gjerne hatt til bmw e28 og alfa romeo gtv 116-serie. Men hvis du ikke sender er jo det greit nok, men har du, evt noen andre, ideer om hvor de kan lastes ned fra nettet? Må kanskje ta det på PM.. Bilforumet policy. Ingen linker til warez osv..

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant, jeg fant... Var hos en kar som ikke hadde Limewire i går. Det har derimot jeg, og der kom det opp ganske mye. Søkte bare haynes manual...

 

Edit: Og den var nede. Pluss "welding manual".

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
Har du til BMW 320i 91-modell?

 

Tråden er 4,5 år gammel, og det står på noen innlegg over at jeg ikke har\sender ut flere...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår