Gå til innhold

Mercedes 230CE Sportline Coupe

Ranger emnet

Estrewes

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge det jeg er mest redd for av allt jeg eier.

Det er en Mercedes 230CE Sportline Coupe, bilen er en sen 1992 model 8mnd i 1992. Jeg henta selv bilen i sommer fra tyskland, valgte å hente den fra langt sør i tyskland siden der er det ikke vinter som her og dermed ikke salt og rust. Bilen er 100% rustfri og 100% strøken, ikke engang bærearmer eller drivaksler er rustent, ikke bremseskiver eller noe annet heller. Jeg er ekstremt redd for rust og har derfor satt bort bilen for vinteren, men den står med skilter enda så det er bare å starte opp og kjøre.

Utstyr:

*Diffspærre

*4 elruter (litt skjeldent)

*El rollo i bakrute

*El speil

*El varmeseter i rumpe og rygg

*Helskinn intreør i sort

*Vacumstyrt vippemekanisme på stolene (to dørs)

*El setebelte giver (gir deg belte når du setter deg inn)

*Integrert telefon

*vacumstyrt sentrallås

etc

Jeg har kanskje glemt noe nå, men om dere lurer på noe så spør.

Som sakt er jeg veldig imot rust så jeg har gått over bilen veldig nøye og sjekket at det ikke var noe rust som jeg ikke så som var der, har også oljebehandla innerskjærmer i falsen mellom ytter og innerskjærm, hjulbrønner og deler av kanaler samt rammevanger forrand.

Bilen er svart sabelt (eller hva det heter) og er fin i lakken.

Bilen har gått 144 000 og forrige eier i tyskland var flyver i det tyske forsvaret og var dermed en veldig ryddig mann, han har hatt bilen siden 1997 og da hadde bilen gått 65 000 så kilometerstanden skal være korrekt.

Det er en sportline og det betyr at den er org senket og ligger bedre på veien, bilen er veldig veldig god og kjøre.

Det er også et frontsett, tweetere, hatthyllehøytalere og basskasse i bilen. Det er et helt greit anlegg og bra nok i massevis for meg, men de aller værste anleggs gutta ville nok kanskje hatt det enda hottere, men som sakt et helt greit anlegg.

Vurderes som sakt solgt, og jeg tenkte en pris rundt 120 000, kom gjærne med bud.

Må bare legge til at denne bilen ikke er skrudd og fikla på, og herja med.

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manuell girkasse på denne = vanskelig å selge.

Du har ikke aircondition, såvidt jeg kan se.

Er det airbag?

El. setebeltegiver er det vel på alle disse.

Tror nok du vil finne ut at du vil måtte revurdere prisen litt.

Ikke meninga å komme med noe forsøk på å "ødelegge" for evt. salg, men da jeg hadde maken bil to-tre år tidligere med A/C og automat, syntes jeg det var noe høy pris, det er også et konkret problem at disse er lettere å selge med automatkasse.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bilen er helt 100% strøken og har gått forholdsvis lite. Jeg ser på auto db at de fleste andre ligger på mye den samme prisen. Fordelen med denne kontra mange andre er at den aldri er vinterkjørt og har fullt utstyr samt sort skinn intreør. Det er også hydraulisk diffbrems. Prisen er disutabel den, kom med bud om noen er intressert. Men jeg gir ikke bort bilen, jeg er ikke i pengenød derfor kan jeg også beholde den om jeg ikke får det jeg vil ha.

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider