Dee Jay Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Æsj..her skulle jeg legge et bilde da..men slik gikk det ikke... Legg merke til den søte rosa s2000 med fluffy rosa seter ;) http://community.webshots.com/album/55814039UMjTCS Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villalobosen Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 for de som iokke vet hva tid filmen kommer så kommer den i juni en eller annen gang jeg tror det er mellom den 6 og den 20 Siter nissan 200sx s13 med dump ventil og powerfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2003 leste en eller annen plass at det skulle være med en Hyundai Elantra :rolleyes: i F&F 2 håper at jeg ikke ser bilen i filmen :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Originally posted by HemiCuda leste en eller annen plass at det skulle være med en Hyundai Elantra :rolleyes: i F&F 2 håper at jeg ikke ser bilen i filmen :D Stemmer det. Sto i siste utgave av Autofil:D Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Baben i 2`ern. (høres kanskje litt mistenklig ut, men dere fatter poenget!) :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Hun så jaggu trøtt ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 er vel ikke fornøyd med bilen Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Originally posted by famir Baben i 2`ern. (høres kanskje litt mistenklig ut, men dere fatter poenget!) :D Hu vakke fin engang. Dama te Dominic, og søstra te Dominic i enern derimot (husker ikke skuespillernavna, så jeg skriver det på denne måten istedet), DE er faen meg bra! Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Originally posted by Audere-Est-Facere Hu vakke fin engang. Dama te Dominic, og søstra te Dominic derimot (husker ikke skuespillernavna, så jeg skriver det på denne måten istedet), DE er faen meg bra! DAMA ser ut som en hund i trynet da.. men, bra kropp SØSTRA har jeg tadd :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Originally posted by Jonte DAMA ser ut som en hund i trynet da.. men, bra kropp SØSTRA har jeg tadd :) Hæ? Har du sett leppene te dama te Dominic eller? Oooo :D :D Sjekk hu er dørty a, come to lé papa: Den deilige søstra: yummy yummy yummy yummy Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by boXer Var jo en del fete biler da :) Var hvertfall Skyline, RX-7, Supra, S2000, Maxima, Dodge Challenger... og IKKE minst Jettaen da :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg