RayBay Skrevet November 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 ok.. Takker for alle svarene :) :) Orph: Hehe ser du har tatt bilde fra min side... Ser veldig sånn ut hvertfall ! Ikke at det gjør sånn voldsomt mye men Fant det bilde da jeg leste gjennom tråden din og tenkte jeg kunne bruke det ;) Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Originally posted by RayBay Jeg bare fant et bilde på nettet, men har en kamerat som har et slikt speedometer interiør som er på bilde, men har en 1.8 GL. Hvis jeg hadde fått tak i et slikt, ville det ha past i min, uten å måtte legge opp nye kabler? Har en sånn Bil-Tema turteller nå, men har lyst å bytte den ut. OT; hvordan får du biltematurtelleren til å funke? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 En turteller kobler du til Coil. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Originally posted by SpeedWell En turteller kobler du til Coil. fett ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg