Krazy3en Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Noen som trenger el.anlegg til VR6 motor? Med hjerne. 2000,- eller bud. Gi meg en lyd. SMS eller ring 411 22 747 Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet November 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 løft Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet November 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 ingen som er på jakt etter dette? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Bump Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Har motor til det om noen trenger det 2.8l 127000km Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Eller hvis du ønsker kan du by meg en sum, så kan du selge det med motoren. He he:D Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeYsen Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Team VR6 Har motor til det om noen trenger det 2.8l 127000km hva skal du ha for den? Siter Nåværende biler: 95 VW Golf MK3 VR6 Syncro 94 VW Golf MK3 GTi 16v (rep.obj) 96 VW Golf MK3 GL (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 8000 skal jeg ha for den Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 jeg trenger begge delene!!! hehe, men jeg trenger også girkasse er det noen som har dette da? skal ha dette i en corrado, har ikke bilder av motoren vel? du kan sende til meg på PM eventuelt på mail komplettsuger@yahoo.no Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by SaNtA_cRuZ jeg trenger begge delene!!! hehe, men jeg trenger også girkasse er det noen som har dette da? skal ha dette i en corrado, har ikke bilder av motoren vel? du kan sende til meg på PM eventuelt på mail komplettsuger@yahoo.no Men da gir du meg bare ett bud da for el.anlegget. Send meg gjerne på PM. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg