AXi0N Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=602729 Noe dere lurer på send en PM eller MAIL Og alle dere som skal si noe i denne tråden Send en PM eller MAIL Jloe@broadpark.no Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Nydelig bil til bra pris(ser værtfall bra ut), men jeg lurer på om det er G60 motor siden det står i annonse? sorry vis jeg ødelegger tråden din ved å spørre, men man kan jo lure... gadd ikke å ringe deg bare for å spørre om det. :) Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 takk:) spørsmål osv. er lov. Negativ kritikk ved å klage på pris, osv osv, negative ting som kan ødelegge salg er ikke akseptabelt. Desverre er det en 1,6 med G60/GTi look :) Får i Ulveklær.. hehe Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Synes dissa II'er golfa blir finere å finere :) funker belysningen på varmeapparat funksjonene? Sendte deg mail fra autodb. ang. golfen btw. Calibra Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by PerryZaphire Synes dissa II'er golfa blir finere å finere :) funker belysningen på varmeapparat funksjonene? Sendte deg mail fra autodb. ang. golfen btw. Calibra Hei.. ja.. svarer deg på mail i morgen... sitter på en annen pc nå. Tror nå den lyser svakt den greia:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 flott :) jeg er meget intressert for dette er en perfekt bil for meg . ulver er dyre å forsikre :( tipper denne vil koste meg litt mindre enn min nåværende å forsikre :D Fått et visst intrykk at den belysningen der er heller dårlig på de aller fleste II'ere :( btw er fører stolen veldig slitt? er det mye lakkskader? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Veldig fin bil , lykke til med salget :) Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by PerryZaphire er det mye lakkskader? på bakluke og nederst på dørene.. (ikke 88mod. dørene) må ses for å forklare. Og førerstol har 2 hull på venstre sidestøtter Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Ok. flott :) ... er det justerbar senking? 80mm er litt for lavt for at jeg kan bruke den i dombås der jeg jobber... fane meg 40cm med snø her nå :fire: Jævlig gøy med 4x4 calibra men ikke så gøy med fwd og mye senking dragcar Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Bilder av interiøret/motorrom finnes det?? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by ArraKiss Bilder av interiøret/motorrom finnes det?? Kan ordnes.. men må ordne ett digi cam til lån først.... Originally posted by PerryZaphire Justerbart.. Det er det ikke.. vinter, tar man av leppa... men ikke no offroad bil:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by AXi0N Det er det ikke.. vinter, tar man av leppa... men ikke no offroad bil:) Aha :) oki :) har en kamerat som selger 40 og 60mm senkefjører så kan hende det blir en løsning der :P ang. senking så er jeg egentlig litt grønn menneh... åssen er det med dempere når man senker 80mm? går det med original dempere eller ? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by PerryZaphire Aha :) oki :) har en kamerat som selger 40 og 60mm senkefjører så kan hende det blir en løsning der :P ang. senking så er jeg egentlig litt grønn menneh... åssen er det med dempere når man senker 80mm? går det med original dempere eller ? Ikke orginal dempere nei... Ble fortalt av forrige eier at det var Gule koni. Men aldri sjekka det opp. De er hvertfall gule:) og stivt er det... Noe mer du lurer på samle spørsmålene i en epost så skal jeg svare deg, så ikke tråden blir så veldig lang. okey? joachim Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 okei :) flott. Har bilen gått 160' bare? eller er det feil i autodb annonsen? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by PerryZaphire okei :) flott. Har bilen gått 160' bare? eller er det feil i autodb annonsen? Bilen stod på 133.000km da jeg kjøpte den september 2002 Da fikk jeg opplyst at bilen hadde hatt ett motorbytte og at bilen hadde rullet 180.000km itilegg har jeg ikke brukt denne bilen mye løped av vintern pga senking. Du leker ikke med en 80mm senka bil.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg