Cooolman Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Jeg har akuratt kjøpt meg en VW Golf GL+ 96 modell som har gått 74 000.. Ei gammal dame som har hatt den siden den var ny og har nesten aldri kjørt med den på vinteren, så bilen er i meget god stand. Det er til og med byttet til røde hella baklykter ettersom de orginale sprakk. Litt rart at en eldre dame kjøper røde men men.. Helt topp for meg ettersom bilen er burgunder så ser den mye mere finere ut. Jeg har planer om å få meg 17" til våren sammen med komlett senkesett 60/40 så ser den litt bedre ut, men til saken så lurer jeg egentlig på hva +`en i VW Golf GL+ står for?? Noen som kan gi meg svar på dettte? MVH Henrik A Bohman Siter VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 GL+ har vel el takluke? Er vel sikkert bare litt småforskjeller på tilbehør regner jeg med, sikkert noen her som vet nøyaktig hva det er.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Er nok antagelig bare en utstyrspakke. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Jeg har CL og el takluke :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 du har sikkert funnet ut av det til nå, men GL+ har 4 air bag og 100hk istedet for 75(1,6i motoren) mvh svein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg