licorice84 Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 må forresten kommentere dine kongeskills med Dremel Multi :) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Dette var jo en original idè! Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 En stund siden modden nå, men har ikke finni noen pærer jeg gidder å kjøpe! (Hakke leita all verden hell da men... :P ) Bare finni grise dyre halogen jall, til 250 spenn, og det gidder jeg faen ikke! ;) Har f.eks. dioder.no noen stilige/bra dioder eller pærer som passer i parklys holderne?!? & ja... Jeg er maaaad med Dremel Multi! :D Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg