Mythoxaz Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 VAG ? altså... er ikke så veldig into alle forkortelser osv jeg... :P har kjørt moped frem til nå, og har derfor ikke satt meg så veldig inn i bil-verdenen... ;D Siter * 2000 Audi s3 * -x- 2000 Passat St.vogn 1,9 Tdi Highline -x- 1994 Honda Civic Coupe -x- Motorhispania RX50 med fulltrim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 hmmm... er vel ikke ombygd? er i hvertfall ikke den orginale spoileren på bakruten, for den orginale som er skrudd i ruta er vel noe mindre.... hvis han rett å slett ikke bare har byttet bakrute da :) eller er det veldig lenge siden jeg har sett en gti, hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Det er jo sikkert noe å hente på at dessa autospar 90fangerane ikkje er lakkerte og? :rolleyes: Uten rust mye, motor og drivverk høres godt ut, og med noen tusenlapper i prut er vel den bilen fin den!? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 hadde tenkt å reise å se på bilen selv for en stund siden, men aldri fått somlet meg til det, hehe... ikke helt lett å komme seg til ålesund, når man ikke har noen bil Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg