exEleC Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Tøft prosjekt ! thumpsup Noen mer oppdateringer ? Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Har det skjedd noe her eller? Dette er jo en av de mer spennende trådene på forumet! UPDATE!!! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Tja,monterte porta topp og rasa KKKturbon, monterte en litt mindre garrett turbo, rasa g40 kassa, monterte en 4trinns kasse og den har fått så mye ulyd at bilen står. bensinpumpa er også moden for utskifting. :drive2 Er egentlig lei forhjulskrafser nå så bilen skal selges som den står hel eller i deler. EU godkjent er den ikke men deffekt tenningslås har den .... 10000/bud Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Innlegg nummer 666? Tøft! Hva skulle du hatt for bare motor da? Jeg kan vel ikke bruke manifold men resten skal jeg vel finne plass til? Hadde du moddet festene eller noe? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 du da, 333!!! YEAH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg