KadettC16v Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Har 4 felger som lekker luft, må jeg ta av dekkene å bytte hele ventilen eller bare å bytte selve ventilen, den du kan skru ut..? Er jo litt unødvendig å ta av dekkene visst jeg kan bare bytte selve ventilen men vet ikke hvor det lekker.. Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Stikk innom sånn dekkforhandler..! Dei tar av dekket, og stapper det oppi et bad, der ser dei kor det lekker fra...! Og dei vet nok rimeligt godt hva som må gjøres for å få det tett.. Eg var innom en plass om et dekk som lekkte, og dei tok det av, sjekket og stresset med det.. heelt gratis! ;) Det er bra service synst eg.! (dei fant ikkje lekasje heller.. må ha klart og tettet det med litt spinning ut av en rundkjøring 150m før eg var framme hos dekkforhandleren) Noe annen måte klare ikkje eg og forklare det på..! (ein stein som festet seg i hullet kanskje?) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 ta å sprut litt vaten på ventilen å sjå om det boblar... ventilen e berre å skru ut og bytte.. Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg