Islanwind Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Selger ei aluminiumsvinge for ein kamerat: Eg selger nå min aluvinge meget billigt,det er minnimalt med riper i den og er så god som ny!er nesten lik på bilde kun at sideblada er svarte...for meir info ring tlf 94302547, spør her eller send pm til meg. pris:1200 Innbytte er interessant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 er den solgt? Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Nei, den er ikke solgt enda.. Interessert? Originally posted by Eye Candy er den solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 jepp kan du få opp et bilde eller sende til eirik@eyecandyracing.no Trenger enn som er høyrer enn vanlig Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Har sendt bilde til deg på epost.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 send bilde andre_linder@hotmail.com Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Bilde sendt.. Originally posted by eGtTurbo send bilde andre_linder@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Jeg har også en vinge tilsalgs hvis noen er interessert og Islanwind`s kamerat sin vinge blir solgt. Send meg pm hvis noen er interessert. Er ikke for å ødelegge tråden, men tenker på hvis noen vil ha aluvinge og får ikkje kjøpt den til kameraten din. Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Islanwind & oorzako. send meg mail med bilde og pris. audunius@hotmail.com Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 bilde og pris takk furia_steffen_95@hotmail.com Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Sendt.. Men ta og gi en tilbakemld da.. Originally posted by steffen karlstad bilde og pris takk furia_steffen_95@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 legg nå ut bilde av begge spoilerene for svarte.. tungvinnt å sende osv Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Sorry, donn know how 2 do it.. Originally posted by eGtTurbo legg nå ut bilde av begge spoilerene for svarte.. tungvinnt å sende osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg