Ultronic Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 I sommer kjøpte jeg en Ford Mondeo 97 modell. Jeg likte bilen veldig godt. Men nå lurer jeg på hva jeg har kjøpt? For det første har det vært utrolig mye feil på bilen (jeg kjørte Mazda før, aldri feil på den). Det meste har jeg fått ordnet på garantien. Fikk 1 års garanti. Men nå renner det inn vann overalt nesten. Blir faen meg våt når jeg setter meg i bilen. Under reservehjulet bak kommer det også inn vann. Jeg mener nå at dette er en garantisak. Hva mener dere? Forhandleren vil ikke ta dette på garantien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Kjøper du ford.. så får du ford.. beklager, sånn er det. men det høres ut som en garanti sak for meg.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by Kebab gud Kjøper du ford.. så får du ford.. beklager, sånn er det. ... Ikke si sånt, kan jo bli bekymret... har nettopp kjøpt meg ford, Se Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondaGirl Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Selvfølgelig er det en garantisak. Mitt råd er: Forsøk å få hevet kjøpet, og kjøp en annen bil av annet merke. Jeg har selv hatt lignende erfaringer med Mondeo, km.st. : ca 30000. Clutch måtte byttes, lekkasjer både her & der, vibrasjoner som ingen fant ut av, masse elektriske feil, høyt bensinforbruk, umuligh å få i 1. gir uten å stoppe helt, osv. osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Uff, de tidligeste Mondeoer var plaget med masse feil.. Sierra er flere ganger bedre bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Ford = fiks og reparer daglig ;D kunne ikke dy meg hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Om ikke garanti, så i hvertfall reklamasjon. Rart at du har hatt så mange feil i grunn. Mine foreldre har hatt 2 mondeoer, og ikke hatt en eneste feil på noen av dem.. Har selv hatt mine forder, og ikke hatt noen feil på de heller. Vet det er mange som ikke tror meg, men det er helt sant:) Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Originally posted by maxmix Ford = fiks og reparer daglig ;D kunne ikke dy meg hehehe Ford=fort og raskt dritt :) Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Volvoman...ser ut som om du skal ha kamaksel, ikke kamalsel? står i sign din.. Alle som kjører ford har vel hørt alle de faste klisjeène angående bokstavene, så dere trenger ikke repetere dem for 100'en gang. Dette kan vi fra før.. Finn heller på noe nytt ang honda, volvo , mazda, audi og alle de andre.... :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Originally posted by Kjetilr Volvoman...ser ut som om du skal ha kamaksel, ikke kamalsel? står i sign din.. Bra noen er våken... fiksa nå:D Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg