turbokano Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 noen andre som har problemer med internett etter ngt gikk over til det "nye "sucky systemet? har ikke funka her i ei uke,ngt mener det er ruteren som er føkka,ny er på "vei",1 uke er ikke akurat raskt,funker maks 2 min av ganga her hvis en skrur av og på ruteren..:( Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 hva nye system ? konvertert fra adsl til shdsl ? tviler på du har byttet sentral. hva linje du har ? ol.... hva ruter og foresten. stor netopia, liten, trådløs eller cisco ? enten crappy linje eller så er det ruteren, kan virke som rutern ja- men denne posten din blir sikker stengt snart... http://www.itpro.no Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 bytta fra cisco ruter til Netopia ruter,da problemene kom.får bare vente til den nye kommer å håpe det blir bra..:rolleyes: Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Jeg har hatt Netopia ruter i 2 år nå, og har aldri vært "offline" mer enn 2-3 min om gangen. Har skjedd toppen 3 ganger på 2 år. Jeg er kongefornøyd! Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 da kom det en snill postmann på døra med ny ruter,funka det:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by bmw-bergen Jeg har hatt Netopia ruter i 2 år nå, og har aldri vært "offline" mer enn 2-3 min om gangen. Har skjedd toppen 3 ganger på 2 år. Jeg er kongefornøyd! Jeg hadde problemer med noen instillinger på modemet når jeg fikk det. Etter det har ikke jeg hatt noe nede tid som jeg har merket. Har også vært kunde der et par år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 bra att ny ruter gjorde susen da ;) mistet du dsl sync på den gamle ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Hmm. Har selv hatt telenor, og aldri hatt ett eneste problem de siste par årene. Aldri falt ut eller noe som helst. Men blir nok nextgentel kunde snart grunnet rabatt gjennom skolen:) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Hadde telenor før, bare problemer... Falt ut hvert 2 min på det verste... De greide ikke finne problemene... Påstod det var brukerfeil... Har hatt ngt i noen mnd nå, ikke falt ut mer enn 1 gang eller noe... Storfornøyd :) Routeren ble forresten tatt av lynet, kjørte 20 min og henta ny :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg