licorice84 Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Hei! jeg trenger radiator til en Golf 1 GTI, så hvis noen i nærheten av Ullensaker har en å selge, så skrik ut :) er det forresten lik radiator som i Golf II ? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Tror du får en helt ny en i Oslo til noen hundrelapper. Sjekk radiatorservice eller no sånt. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 okei! takk for det. skal ta det til etterretning. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 har en for golf uten ekspansjonstank.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 tanken har jeg. trenger bare radiatoren :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Originally posted by GTI-R tanken har jeg. trenger bare radiatoren :D Dette er en radiator for biler levert uten ekspansjonstank.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 aaaha, visste ikke at de kunne leveres uten, jeg. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 sjekket målene GTi-r?? har radiator til deg jeg, skal få den meget billig!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 har ikke hatt anledning til å skru i helga, men i morgen så skal du få dem :) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 okei, her har du da målene gjort med en 50cm linjal på ca 10sek:D ~32,5x62x5cm Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 hehe, cirkamål med andre ord...hørtes kjendt ut de målene der, skal se om jeg har en liggenes jeg. du hører fra meg!:) mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 kjempeflotte greier :) hadde vært moro å slenge den inn i helga:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiletrynet Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 sjekka måla enda?:D hilsen GTI-R Siter Fyfaen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg