jas Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Det ble levert orginal 360 Turbo, men det var i ett ekstremt sjeldent opptall... mener det var rundt 100-200stk. orginale fra Volvo... De hadde 155hk i maskineriet.. skal se om jeg finner noe dokumentasjon, hadde masse om den på gamle pc'n før den tok kvelden... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Det ble levert orginal 360 Turbo, men det var i ett ekstremt sjeldent opptall...mener det var rundt 100-200stk. orginale fra Volvo... De hadde 155hk i maskineriet.. skal se om jeg finner noe dokumentasjon, hadde masse om den på gamle pc'n før den tok kvelden... fikk oxo kjøpt turbo ombyggingssett til 360 i finland veit jeg. Den dokumentasjonen på det må du finne!! men det står jo tilogmed på http://www.300power.com at det bare var noen til racing som fikk turbo men..... Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.