Turbointercooler! Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 hvor mye koster m pedaler, girkule og speil? Siter jaja...hva slags bil skal je ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet November 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 legg sammen prisene så vet du det -> http://www.schmiedmann.com Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Hvilke priser betaler du til schmiedmann då? De med eller uten moms? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 med moms..pluss at norge seff skal ha moms ..dobbeltmoms.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Då fikk eg svar på det eg lenge har lurt på. Men eg trodde overhode ikke at jeg skulle betale moms til Danmark OG norge. Då blir det fort lite lønnsomt å bestille fra utlandet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 FEIL! Ta kontakt med Schmiedmann i DK så fjerner de den danske Momsen, så betaler du kun Norsk :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 jeg måtte betale den danske 2 ganger Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Originally posted by BMW-328 jeg måtte betale den danske 2 ganger ????????????alacocaina betalte du den danske momsen 2 ganger? hvorfor i h..... gjorde du det? heyyou jeg betalte dansk moms og norsk moms , men får refundert den danske.. du skal jo bare betale moms til et land.. Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Fått på stæsjet ditt enda da? Bilder! :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 jauda, det kommer så fort jeg får plass i garasjen :D Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 hmm Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Jaaaa? Fått gjort noe mer? :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 :titties: :titties: :titties: Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Hehe, skjedd mye på bil fronten akkurat. Hele bilen er på HOLD kan du si. Skal i konfliktrådet med tidligere eier så fort som mulig.... Har litt utestående penger kan du si, og det siden jeg kjøpte bilen!!!!!! notin doh notin ARGH Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preben Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Hehe, skjedd mye på bil fronten akkurat.Hele bilen er på HOLD kan du si. Skal i konfliktrådet med tidligere eier så fort som mulig.... Har litt utestående penger kan du si, og det siden jeg kjøpte bilen!!!!!! notin doh notin ARGH Jaså? Noe galt med bilen? Fortell.... Siter 2005 MINI COOPER (x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder (x) 1992 BMW 520i E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg