Jeez Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Har nettopp du et 4 toms coaxialt frontsett liggande? Er interessert i noe i prisklassen rundt 400-900,-. Men ikkje noe tulleri Boschmann eller noe. Gjerne Focal, Pioneer, PG, Kenwood eller noe. /Jeez/ Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 har magnat 4" koax 495kr spiller helt greit..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Skreiv nå ganske tydelig at eg ikkje vil ha noe tulleri?! :) Nå når eg kjøper brukt kunne eg jo gjerne tenke meg å betale noe mindre enn nypris (som eg kom fram til var 490,-). Er det desse? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 De er jo nye de jeg har. kan skaffe deg JL Audio sine for ca 1000kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Var mest ute etter noe pent brukt for å få litt mer for pengane liksom.. Men få noen specs på de da, finner de ingen plass..? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Det er vel ikkje tilfeldigvis desse fra JL Audio vel? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Stemmer ganske bra det. cxi heter dem, samme men nyere mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Er de verdt 500,- mer enn de der da? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 prisen er nok lik den, de koster veil 1100kr, men det er nok billigere på nettet, så du får kjøpe der, jeg har ikke mulighet til å gi en slik pris, men ikke glem at det ofte er oppgitt uten mva. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 For 1000,- går eg heller for dessa Focal 100CA.. for 1100 får eg gjerne nye høgtalerledninger og så.. Er ute etter noe pent brukt. Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Bare et lite spørsmål, siden du tydligvis er ute etter noen 4" som spiller bra, så lurer jeg på hvorfor du ikke går for et 2-veis komp.sett? PS: Boschmann er ikke no tulleri! Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by Jeez For 1000,- går eg heller for dessa Focal 100CA.. for 1100 får eg gjerne nye høgtalerledninger og så.. Løp å kjøp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Grunnen til at eg må ha det coaxialt er at eg vil unngå å måtte sette opp en (i mine auger) skjemmande diskant. Er i grunnen bare ute etter noe vettugt å bytte orginalhøgtalerane i dashen med, siden de skurrer på et volum som er latterlig lavt. Etterstreber en halvvegs oldschoolstil på Jettaen, derfor. Nå skal ikkje eg utnevne meg sjøl for å vere noen ekspert eller noe som helst på bilstereo-området, men eg bare fann det useriøst å se specsa til den 4 toms høgtaleren dere har. Freq.resp.: 45Hz - 23.000Hz Peak power output.: 250watt 45 Hz syns eg er usannsynlig lavt å kunne gå for et 4 toms element, og 250watt peak høres tullete ut.. Derfor. Beklager hvis eg irriterer deg autod, men eg syns bare ikkje tilbudet ditt var noe særlig å skryte av.. Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Ok det er greit med coaxial høyttalere for enkelt å bytte ut det orginal, det er jeg enig:) Enig, det du sier med 45Hz..Har ikke testet selv, men vil tro at den klarer rimlig lav frekvens. Dog ikke med bra resultat. Best operation frekvens er vel fra 70Hz og oppover. Det er ikke bare Boschmann sine 4" elementer som sier de går ned i 45Hz. Blant annet Sony XS-F1023 har det i spes, og andre. Nok om det.. 100% seriøse er ihvertfall Boschmann. Bra produkter til bra pris er det å. Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by Jeez Grunnen til at eg må ha det coaxialt er at eg vil unngå å måtte sette opp en (i mine auger) skjemmande diskant. Er i grunnen bare ute etter noe vettugt å bytte orginalhøgtalerane i dashen med, siden de skurrer på et volum som er latterlig lavt. Etterstreber en halvvegs oldschoolstil på Jettaen, derfor. Nå skal ikkje eg utnevne meg sjøl for å vere noen ekspert eller noe som helst på bilstereo-området, men eg bare fann det useriøst å se specsa til den 4 toms høgtaleren dere har. Freq.resp.: 45Hz - 23.000Hz Peak power output.: 250watt 45 Hz syns eg er usannsynlig lavt å kunne gå for et 4 toms element, og 250watt peak høres tullete ut.. Derfor. Beklager hvis eg irriterer deg autod, men eg syns bare ikkje tilbudet ditt var noe særlig å skryte av.. sa ikke at det var noe knalltibud...:) sa bare hva jeg hadde jeg...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg