Mad_Maxx Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Tror ikke jeg hadde brydd meg så mye om det hvis jeg hadde fått tilbud om et karbonsete.. Hadde bare kjøpt et som ligna på det til å ha på passasjersiden etterhvert.. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Hadde jeg ville hatt FR så hadde jeg jo seff kjøpt det, men jeg vet mitt eget beste med og velge det som har mest sjarm ( i mine øyne ) Men lat oss ikke diskutere hva som er best med fr og ff.. Men skidracer? kunne du ramset opp mer av hva som er mye brukt på klassiske japse biler og old school japse biler? i deler da mener jeg, slikt som felger, girkuler, bøtteseter, instrumenter, ratt som du da ambefalte av det merke over i posten? Ser ut som du har litt peiling på japse bil kulturen sombrero Andre må og gjerne komme med forslag! Hmm.. Vel.. Peil og peil.. Kan litt da :) Vi skulle henta inn ryeng og. Han er litt mer stabil på oldschool enn meg. m'm Vet vel egentlig mer om hvordan det skal se ut en nøyaktig navna.. Men når det gjelder hjul går det mye i: Speed Star Racing (SSR) Advan Watanabe Hayashi Racing Hayashi Street Yokohama Moda Panasport campagnolo (sjeldne) Longchamps Techno Bridgestone (også sjeldne) Work Weds Volk Linker noen bilder fra Club4AG sine sider. SSR Star Shark: Watanabe RS8 Work Equipe Sakura (hvit bil med disse...m'm) SSR MKIII Og min drøm: SSR Bright Speed Racing! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Denne her ser jo ut til å ha Watanabe RS8..Det er jo helt SJEF.. sombrero Edit: Eller noe lignende...Hvertfall SYKT rå :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Kan jo gå for noen sånne felger og..Nye compomotive ML. Får de i 10x13 sombrero sombrero sombrero http://rallynuts.com/motorsport/Compomotive%5F62/Compomotive_ML_Wheels_941.asp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Kan jo gå for noen sånne felger og..Nye compomotive ML. Får de i 10x13 sombrero sombrero sombrero http://rallynuts.com/motorsport/Compomotive%5F62/Compomotive_ML_Wheels_941.asp Og hvor mye må man ikke bredde Colten for å få på 10" breie dekk..? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Og hvor mye må man ikke bredde Colten for å få på 10" breie dekk..? En halv meter ca.. :scared Men han kan jo kjøpe F.eks 15'' då...Det hadde vel kanskje kledd bilen bra..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Tja, hadde planer om og spare opp til noe slikt Compomotive Mo i 16" kansje? Men må først nedbetale den fuuuckings boten for kollektivkjøring som gjorde meg 4200 fattigere da jeg kjørte forbi en idiot som holdt 40 i 70 sonen, han fortjener faen meg deng! :deng Hehe. Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Tja, hadde planer om og spare opp til noe slikt Compomotive Mo i 16" kansje? Men må først nedbetale den fuuuckings boten for kollektivkjøring som gjorde meg 4200 fattigere da jeg kjørte forbi en idiot som holdt 40 i 70 sonen, han fortjener faen meg deng! :deng Hehe. Ja, det hadde blitt drit bra...Go for it:D :police Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Compo funker! Hvite felger på svart bil er alltid tøft! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Back in bisnisse! Lønnen kommer nå ut iløpet av månde skiftet og skattepengene ruller inn på kontoen om ikke lenge, så da blir det oppgraderinger... Vurderer sterkt og kjøre på med en større turbo, men sliter litt med og finne ut hvilken turbo jeg skal velge. Skal kjøre rundt 1 bar og blir fornøyd om jeg får 180-190hk med ny snurre, nå som den jeg har er så liten.. Hvilken turbo bør jeg gå for? Må også skaffe en ny bensi pumpe for mer sprut og andre dyser (org 2 dyse system) så hvis noen kan komme med forslag til hva jeg bør gå for så blir jeg veldig glad for det :) Andre luddige oppgraderinger må dere bare komme med forslag til! Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Andre luddige oppgraderinger må dere bare komme med forslag til! Tror du trenger en storre InterCooler ja!:D Men du? Du snakket om lokale paa Laksevaag en gang. Fant du noengang det eller? Skal ha min der og hadde jo vaert kjekt aa kikke innom deg en gang!:) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Tror du trenger en storre InterCooler ja!:D Men du? Du snakket om lokale paa Laksevaag en gang. Fant du noengang det eller? Skal ha min der og hadde jo vaert kjekt aa kikke innom deg en gang!:) Tror nok ikke han trenger større kjøler nei. Den han har er det en stakars lastebil som savner :D Tidligere i tråden maste alle om at han måtte ha en MINDRE :D:D:D:D Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Tror nok ikke han trenger større kjøler nei. Den han har er det en stakars lastebil som savner :D Tidligere i tråden maste alle om at han måtte ha en MINDRE :D:D:D:D Ja det var forsaavidt jeg som bemerket at den var for stor da... Saa det var bare en liten tull!;) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Ja det var forsaavidt jeg som bemerket at den var for stor da... Saa det var bare en liten tull!;) Aha..... Ontopic: Det hadde jo sikkert blitt bra med en "turbokarlsen" special! Han holder til oppi traktene utenfor drammen, mener jeg å huske. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Aha..... Ontopic: Det hadde jo sikkert blitt bra med en "turbokarlsen" special! Han holder til oppi traktene utenfor drammen, mener jeg å huske. Ic'en beholder jeg ;) hva er "turbokarlsen" special? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg