Gå til innhold

Colt Turbo Project

Ranger emnet


clone baby

Anbefalte innlegg

  • Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

 

Fjoh! :) bilen blir hos meg en stund til, har ikke råd til og kjøpe ny :( men så har jeg heller ikke lyst og selge colten.

 

Blir lønnings dag nå ved månedskifte så da blir det bøttisser og nytt ratt, noen forslag til bøtteseter og ratt?

 

Kansje noen som har det tilsalgs?

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimarco bøttene er billige, og gode å sitte i. Du får deg i en haug av farger og!

 

Ratt: Gammelt nardi! Ser dem ofte på ebay. De er tidløse klassikere, mye brukt i japser.

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimarco bøttene er billige, og gode å sitte i. Du får deg i en haug av farger og!

 

Ratt: Gammelt nardi! Ser dem ofte på ebay. De er tidløse klassikere, mye brukt i japser.

 

Jah, setene så ikke så verst ut - link -

 

Og det med rattet fant jeg ikke så mye om på nett, men er enig der med og ha bilen i mest mulig klassisk japse stil, er no det jeg liker..

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, setene så ikke så verst ut - link -

 

Og det med rattet fant jeg ikke så mye om på nett, men er enig der med og ha bilen i mest mulig klassisk japse stil, er no det jeg liker..

 

Tenkte Jeg skulle ære tråden din med min post nr 1000!

 

Unneberg bil ligger faktisk her i tønsberg! Skal nok innom og hente meg noen stoler når jeg får skilt :D

 

Fant bilde av nardiratt. Viller selv hatt et noe større en det som er avbildet. Syns for små ratt ser teit ut;)

 

nardi.jpg

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øy! Små ratt er tøft!:D Har vel et 32cm ratt i opeln;)

 

Tysk bil gjør deg miljøskada.... Jeg likte 7" ratt etter å ha kjørt rekord en stund! Nå syns jeg 10" er bittelittegrane for små. :rolleyes: Du får mer kontroll med litt større ratt. Ihvertfall på hissig liten FF som colt turbo. Med små ratt klarer du ikke holde unna for sporinga når du drar på.:driving

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tysk bil gjør deg miljøskada.... Jeg likte 7" ratt etter å ha kjørt rekord en stund! Nå syns jeg 10" er bittelittegrane for små. :rolleyes: Du får mer kontroll med litt større ratt. Ihvertfall på hissig liten FF som colt turbo. Med små ratt klarer du ikke holde unna for sporinga når du drar på.:driving

Ekke no prob me trekk på rett hjul;) Rekorden blir eurodrifterprosjekt:D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekke no prob me trekk på rett hjul;) Rekorden blir eurodrifterprosjekt:D

 

Hadde jeg ville hatt FR så hadde jeg jo seff kjøpt det, men jeg vet mitt eget beste med og velge det som har mest sjarm ( i mine øyne )

 

Men lat oss ikke diskutere hva som er best med fr og ff..

 

Men skidracer? kunne du ramset opp mer av hva som er mye brukt på klassiske japse biler og old school japse biler? i deler da mener jeg, slikt som felger, girkuler, bøtteseter, instrumenter, ratt som du da ambefalte av det merke over i posten?

 

Ser ut som du har litt peiling på japse bil kulturen sombrero

 

Andre må og gjerne komme med forslag!

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg om disse bilene deres brukes til noe serlig langkjøring, men må no være sår i ræva å kjøre langt med slike seter. ? :scared

 

Hehe, var det da, gruer meg til jeg skal kjøre fra bergen til gatebil i ett bøttesete, noe som sikkert ikke er så bra for baken :rolleyes:

 

Har ett lite spørsmål til dere der ute, blir det for dumt og bare ha bøtte sete på fører siden? er jo trossalt føreren som skal sitte godt, men for utsenes skyld så blir jo det 2 stk bøtteseter som ser best ut, men saken er att jeg har fått tilbud på ett brukt momo bøttesete i karbon, men vet ikke om jeg skal slå til om det ser for dumt ut med 1 bøttesete og 1 valig sete ved siden av...

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår