nuddi Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Mulig jeg er på litt feil forum. Men jeg må få meg en alarm i bilen. Vet noen om noen plasser i stavanger for har bra alarmer som ikke koster katta. Jeg må få installert sentrallås i samme slengen (på 2 dører). Bilradiospesialisten skulle ha 6500. Er det noen som kan montere i stavanger området? Trenger ingen kvittering på utført arbeid. PM me om noen er interessert i å tjene litt penger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Skal du ha det godkjent må det være installert av godkjent montør. 6500 er ingen ille pris på alarm med sentrallås på to dører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 6500? åsen bil skal du ha det i?? uansett, det er faktisk mulig å montere alarmen selv men du må dra innom Naf og få den godkjent av de så skal det ikke være noe problem... har du valgt noe alarm? det er egentlig ikke så vanskelig hvis du kan bruke en multimeter... ;) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Kan muligens komme hjem til deg og montere en Cobra alarm, med diverse tilleggsmoduler på.. Om du er intr. da.. Hva er du er ute etter av funksjoner på alarmen ? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 er ikke all verden å montere en alarm men det hjelper fælt lite på forsikringa hvis det ikke er godkjent installatør. såvidt jeg vet Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Originally posted by Mammut89 er ikke all verden å montere en alarm men det hjelper fælt lite på forsikringa hvis det ikke er godkjent installatør. såvidt jeg vet Hjelper lite da ja, men så er jeg autorisert installatør da.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 den er gull :) Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 jeg bare lurte på hva egentlig "kreves" nå for å være "godjent/autorisert installatør"? :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 du må ha bestått et kurs som importøren holder. det vil si at du veit hvordan en alarm skal monteres Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg