dusico Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 hehe tror alt sitter rimelig løst baki der.... det flyter av deler konstant i den bilen. men det går jo ann å tyne thoresen litt, så han får sikkert slengt ut no bilder! :D Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by Rugis Kan du ta et bilde av det? Skulle sett hvordan det så ut.. Da må du vente litt.. Akkurat nå er det som dusico skriver rot og verktøy og deler overalt.. Tar bilder med engang annlegg og interiør er som det skal være igjen.. :D Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Må si at bilen din er ett fett prosjekt:D Hvis jeg nå bare får tak i en E30 selv snart så blir det greier her også :D Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Lykter Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by Jonte Lykter Fine de der, bare synd de kun passer på facelift utgaven som kom i 88.. Bilen min er 85.. ;) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 har til før og :) les teksten gutt... på realcar sin side that is... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by bjirn har til før og :) les teksten gutt... på realcar sin side that is... Okey.. Sorry.. hehe.. Så bare at DE lyktene på bildet ikke passer på min.. ;) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Da har jeg gjort litt igjen.. Har lakkert og filta bakluka, ser litt penere ut en at den er hvit.. Driver også å eksperimenterer litt med basskasse i baksetet.. Tror det skal trøkke detta.. (setet er fjerna) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Najs prosjekt dette her du =) Mye gromdeler, E30 er tingen :D Blir fett å se når du får på den nye fronten! Og skal få med meg hvordan du mekker anlegget baki der =) Digg å ha noe der hvis man har bur for eksempel ,) Najs at du sier i fra på 3-serie forumet når du oppdaterer, er så sjelden på prosjekt forumet. Keep up the good work =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Da var frontfangern i hus.. Blir bra detta.. :D Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 fint prosjekt du har der. hva er linken til stylingen du har??( frontbumper og bakbumper) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Originally posted by NeonMuffler fint prosjekt du har der. hva er linken til stylingen du har??( frontbumper og bakbumper) Jøss, velkommen! Skulle ikke bilen din bli clean uten styling? Fronten, den nye, er fra maxam tuning og Stylinga ellers er rieger GTS styling.. :D Skaffer billig fra sponsor hvis du er interressert.. Håper du er fornøyd med bilen? ;) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 trenger litt styling for og piffe opp bilen. fronten du har er den jeg også hadde tenkt på å skaffe meg. hva fikk du for fronten via sponsor?? er veldig fornøyd med bilen :) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Originally posted by NeonMuffler trenger litt styling for og piffe opp bilen. fronten du har er den jeg også hadde tenkt på å skaffe meg. hva fikk du for fronten via sponsor?? er veldig fornøyd med bilen :) Den gamle fronten, på de første bildene, kan du få billig om du vil.. Den skal monteres sammen originalfangern, som du ser på bildene.. :D Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 hva skal du ha for den gamle fronten a?? er den bulket? riper? har også bestilt denne spoileren: http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=52_81_82&products_id=133 Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg