Matzz Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Er det noen som gidder å hjelpe meg litt? jeg vil gjerne vite hvordan bilen min blir seende ut uten dekor og solfilm. legger ved en link til bildet, trenger ikke være så veldigveldig bra. bare sånn at jeg får et inntrykk av det. lurer veldig på om jeg skal rive av. :) p.f Takk :) http://bilgalleri.dk/uploads/31208.jpg?20-08-2004 14:55:24 Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 he...hva med å gå LITT nærmere bilen og ta ett skikkelig bilde?! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 beste bilde jeg har sett!:D har du lite å gjøre? *snike seg rundt på gårdsplassen og ta bilde av bilen uten at den ser deg* Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Han vil ikke vise skiltet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Originally posted by Supraguy Han vil ikke vise skiltet :) Vel.. da er han litt sent ute. Biler av bilen på nett men ingen bra bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matzz Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 hehe :) bildet er tatt ut fra et vindu :) *lat* Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matzz Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Takker og bukker :) Jeg tror faktisk jeg går for å ta vekk dekoren å heller kjøre en smoothere look. noen som har noen meninger? Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Lakkert grillen i samme grønnfarge kanskje? tror det hadde blitt fett.... Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matzz Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 hehe, nei jeg tror ikke det, er på jakt etter en chrome grill. Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Hva med sånn wunderbaum-maskin på taket da? spre litt godlukt i nabolagetbabyhmm? Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matzz Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 hell yeah. Kan egentlig bygge en wonderbaumbil :) kle den inn i en slik doftgran drakt :) Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 hva med å heve den ? lage en *golf country* stil over den ? hehe neeeeh.....gi bilen noen bredere felger med litt kant ! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matzz Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Har en del planer for den ja, men har ikke spenn nok :) planen er: Justerbart camberkit. Bort med dekor Lakkrens Ny rompe: Lexus lykter, yamaha R1 eksospotte, spoiler på taket. Kw justerbart senkesett (as low as it goes) :) Og forhåpentligvis få tak i to stk Golf R32 stoler og ratt fra samme bilen. Dyrt ja, men til slutt kan det bli kult. Har tenkt på litt sånne tyskerfelger, men faller ikke helt for dem, har sett en felg der flata på felgen er sort mens det er en 6cm bred kan som er chrome :) pimp :) Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg