gsi-power Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 hehe....De passa dirtbra, stå på ;) Omega er jo tøft :cool: Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Sist jeg sjekket het de felgene der Alessio F1 :) <--- Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by millhouse Hvorfor gidder du og kjøpe deg sommer felger til denne?? Innen sommeren kommer har du GARANTERT solgt denne og kjøpt deg noe annet. :D Ihvertfall med det bilbytte tempoet du holder hehehe;) no way.. hehe kjøpte felgene i dag jeg :D denne skal være min til den faller fra hverandre :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by bjirn Sist jeg sjekket het de felgene der Alessio F1 :) <--- Ja, sorry, min feil.. jeg så på senterkoppen, og da tenkte jeg ikke lengre enn nesen rakk.. hehe Navnet er altså Alessio F1, som bjirn sier :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Håndbrekket henger litt på bilen nå hele tiden.. i dag må jeg nok jekke den opp, og sjekke hva det er.. usj.. måtte bare dele det med dere :) enda har jeg faen ikke brekket.. hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Originally posted by Flasher enda har jeg faen ikke brekket.. hehe trenger jo ikke det når bilen trekker bak :D Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Så måtte det skje!! Tror alle omegar er utsatt for ulykket om vinteren, bare hør med manuell også.. hehe.. casen er: jeg kom til ett kryss (av T-form) der jeg skulle til høyre.. store snøhauger på begge hjørner, så er egentlig umulig å se att jeg kommer der.. da kommer det en diger caravelle fra høyre, og tar hele siden på bilen min.. trodde først vi skulle fronte, men klarte å unngå det ved å svinge opp på fortauet, heldigvis.. Fangeren har ikke passformen den en gang hadde :( Skal levere skademelding til forsikringa i morra.. skal også benytte denne sjansen til å lakkere fangerene mine.. så er litt hell i uhell dette her.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Ja... Sånn kan det gå.. Sikker på at det ikke var du som var ute og prøvde bakhjulstrekken:) blir vel ikke rent billi dette. Blir nok uten bil ei god stund også. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 UFFDA...... faen så kjipt å smelle bilen :( du retter vel opp? sommerfelgene var fete, er dem dyre? om senkingen din: hm....når jeg ser på bilen din før og etter senking, så vurderer jeg sterkt å kjøpe nye fjærer til min....den er ikke MYE høyere enn din, og jeg har originalfjærene! :eek: og så senke den..hehe... om fangere: var det ikke deg jeg skrev til i en tråd at calibrafrontfangere er nesten perfekt passform....? hvis du ser i avataren min, så er det en lumma gt355 til calibra.. sorry about the smell, dude, føler med deg :) Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Ja, jeg kjørte veldig pent jeg da dette inntraff.. helt uten skyld i denne saken ;) var på taksering med bilen i dag, får svar på onsdag.. det kan hende att bilen blir vrak, pga kostnader.. hørtes ut som jeg kunne velge selv omtrent, for den var veldig i grenseland.. kommer med oppdatering på onsdag jeg :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 snart den 21ste bilen på samvittigheten nå da? :P hehe Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 tja.. om den blir vrak, så får jeg den ikke direkte på samvittigheta, for da kjøper jeg igjen vraket.. denne bilen er i virkelig god stand.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Mark my words... Denne bilen overlever IKKE vinteren...hehehe Hvor smalt d hen a? Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 tror jeg har skrevet det lengre oppi men.. hehe.. i allefall, jeg kom fra namnå, og svingte inn vegen som fører til brannstasjon, kiwi osv.. og det er det ett T kryss.. jeg skulle til kiwi, han andre skulle mot hovedvegen.. og det kommer han vett, og tar DEN innersvingen.. jeg måtte opp på fortauet.. såvidt jeg ikke frontet.. hehe skal bort på verksted nå, høre om dem er ferdig med takseringa.. :D blir vel forsinket noen dager som vanlig, men dem sa tirsdagskveld, eller onsdag, så det er da håp.. hehe :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 kremt.. skaden ble regnet av verkstedet til 21000 ca.. nå gjenstår bare svar fra forsikring.. 90% sikkert vrak Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg