Gå til innhold

323 gtx vs gt-r

Ranger emnet


greenrallye

Anbefalte innlegg

Bilen som er avbildet ovenfor er min, og jeg må si at jeg er veldig fornøyd med den nye intercooleren, dette er å anbefale for alle som skal trimme GT-R`en sin, særlig hvis du skal opp med ladetrykket. Skifter du eksos og luftfilter på en GT-R hopper ladetrykket opp fra 0.7 til 1 bar, noe som skal gi 220-230 hk. Når jeg fikk tilbake bilen min med ny intercooler kjørte jeg med original eksos, men forskjellen var alikevel mer enn merkbar. Når jeg fikk montert det nye eksosanlegget ble det som en helt ny bil, draget fra 5000 rpm og oppover var helt enormt. Med original eksos kjennes det ut som om bilen "holder igjen" fra 5000, men dette forsvant helt hos meg. Jeg har ikke så mye erfaring med GTX`en ,men GT-R er ihvertfall en helt sinnsyk bil og den har et helt enormt potensiale med tanke på trimming. Jeg kjørte bilen min på rullende landevei hos Flissundet Motorservice, og fikk 335 hk(!) i motoren, 260 hk på hjulene (dette er ca. tall, skal scanne inn papirene og legge de på nett snart). Mange tviler litt på troverdigheten til rullene på flissundet motorservice og kaller de "lottoruller" :) , men den diskusjonen skal ikke jeg legge meg opp i, da jeg ikke har så mye erfaring på dette området. At bilen går bra er det ihvertfall ikke tvil om.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nok med at bilen min ikke ble klar til japansk sportsbildag, dette var synet som møtte meg da jeg kom hjem igjen til Stord...

 

Noen lowlife knarkere hadde vært på tokt natt til tirsdag, tatt hjula mine, diverse stereo fra nærstående biler +++ hjula kom til rette samme kvelden, og bilen var heldigvis fri for skader, men alikavel... :nono: angry knock

post-210-13804850200766_thumb.jpg

Haakon O.

 

90 Eunos Cosmo 20B Type-S

88 Mitsu Colt dB-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenne den følelsen ja..

her e min uten for studenthjemmet i Grimstad, etter at eg har lagt ei palle + litt lånte vinterhjul under...

Dei hadde berre sett den på trestubbane som står rundtom bilen, desverre så lagde den eine ein fin bulk i skjermen..:mad:

post-198-13804850205029_thumb.jpg

01 BMW 320 Ci

-x 93 Volvo 850 GLE

-x 89 Sierra iS

-x 87 Audi 80 1.8e

-x 83 Sierra 2.0L R.I.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bilen er desverre ennå ikke på veien, venter fortsatt på litt deler... Regner med at den får gjøre sin debut på Gatebil på Rudskogen, driver for tiden med å bygge stereo så lenge bilen står alikevel...

 

Her har du iallefall et bilde av en tilsvarende bil med sånn fanger, selv om bildet er tatt fra absolutt verste vinkel, fronten er MYE kulere i real-life... (ser ikke så bra ut med combat-front og rulleskøytehjul heller forresten... ;) )

post-210-13804850223493_thumb.jpg

Haakon O.

 

90 Eunos Cosmo 20B Type-S

88 Mitsu Colt dB-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår