SilweR Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 jeg har disse såkalte highjackers demperne bak, men kompressoren er gåen, og jeg lure derfor på om det er noen som har en å selge, eller vet om noen som har en.. har skjønnt at det ikke er så vanlig, så det er ingen høggere her i tromsø som har noe sånnt liggende.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Jeg har en. men trur den er ødlagt den også. sett på vanlige støt dempere bak. i steden fopr det griene der det gjorde jeg. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 ja har vurdert saken, de jeg har nå leker jo og står i.. noe dritt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Har en liggende jeg, fungerte ihvertfall da jeg tok den ut. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 nissan s13: hvor i landet holder du til, og om du er interisert i å selge den så må du si ifra.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg