Shaky Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Onsdag den 03.11.04 fikk jeg min 84 GTi. Det er så å si ikke noe rust, men noe småting som må fikses. Er SÅÅÅÅ glad han PrimeraSRI la ut annonse for naboen sin på kjøp/salg her, men håpet sank en del når han skrev at det var noen som hadde ringt på den. Så jeg sendte sms til eier om å svare meg hvis han hadde den fortsatt. Håpet mitt hadde forsvunnet for lengst da jeg fikk melding kl 23:50 på kvelden om at han fortsatt hadde bilen. På mandagen var jeg å tittet på den og likte det jeg så, så det ble til at jeg sa jeg tok den og hentet den onsdagen etter. Det beste av alt er at den er slik jeg ville ha gjort med en slik bil. 90 fangere og dører, grill uten emblem, bare 2 lykter med grill list, sota blinker fremme og sota lykter bak, samt alu og senking. Så i slutten av denne mnd så blir det handlet inn og monter alarm (vesta krevde det gitt, hadde blitt gjort uansett). HEHE, han vesta fyren jeg var hos sa at dette ble dyr forsikring (delkasko og 16000km 70% bonus) Dette vil koste deg 4600,- i året. Han sammenlignet med min sierra (8000 km og ansvar 70 % bonus) som kostet 1300,- i året, så jeg synes ikke det var så ille. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 kuli, så se å ta bilder :) hvilke planer har du for bilen? Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Originally posted by metz kuli, så se å ta bilder :) hvilke planer har du for bilen? KJøøøøøre :P Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 legg ut bilder da? Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Hvis været er bra i morgen så skal jeg ta noen bilder. Skal bytte register reimma på den da. Det som skal gjøres med bilen bortsett i fra å kjøre den, er først å få byttet instrument skivene til hvite med en egen liten vri på. Skal etterhvert byttet til et mere sporty ratt og se om jeg ikke får skaffet meg grøfte lys. Har litt lyst på slike klarglass lykter forran, men vet ikke om det blir noe ut av det. Ellers så er den jo slik som jeg liker at en golf skal se ut. Å jo, fører setet skal byttes, for å ikke glemme at alarm og litt bilstereo skal inn. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Her er det noen få bilder. Hvis jeg har fått det til å virke da. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 ojojoj.. smålig store.. praktisk for meg med 21" skjerm da:P Syns bilen virket litt kjedelig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg