Corfic Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Skal montere inn en skjerm i bilen nå.... men er litt usikker på hvordan det vil funke... planen er jo og sette inn ps2 ettervært, men nå først vil jeg bare ha den kobla til cd-spiller... er en pioneer 7600MP... hva må skjermen ha får at jeg skal få kobla den til denne spillern...? Vil det komme opp noe på skjermen når den bare er koblet på spiller..? radio info eller noe..? Hva trenger jeg får og få kobla den til..? takker får hjelp Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 du kan ikke koble en skjerm til en vanlig cd spiller. en cd spiller har jo ikke no bilde utgang. på de aller fleste skjermer på markedet er det en gul phono kontakt som du kobler til bilde kilden, altså en dvd spiller feks. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg