Toyota R Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Lurte på om noen har prøvd en sånn ny bensinvarmer fra webasto her, vet mange dieselbiler har det, virker jo ganske greit det! Hadde vært deilig å komme til isfri bil hver dag og står parkert så jeg ikke kan bruke vanlig strømdrevet kupevarmer.. Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Jeg har Webasto, og bensinmotor. Har hatt det siden jeg fikk bilen min i 98'. Den fungerer helt utmerket, noenlunde varm motor og litt varme i kupe, men dette avhenger jo selvsagt av bilen da. Aldri hatt is på rutene når den har vært i bruk ihvertfall. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Faderen har hatt det på sin Caravelle siden 1988. og deg funker bra dere også... Hans går også på bensin Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Ok, for meg virket det som om det var noe nytt fra webasto, men det var det kanskje ikke da;) Lurer på om jeg skal rive i et slikt sett, hadde vært deilig.. Går det med mye bensin? Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 hehe.. jeg har webasto i vinterbilen.. en gammal '84 sierra! :D er ganske liten webasto motoren, bruker vel ikke stort med bensin... ? :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Åssen er holdbarheten på dem? Jeg fikk nok av webasto i millitæret, aner ikke hvor mange jeg måtte reparere. Det stod en i den volvo 142 jeg kjøpte, men den gikk i søpla etter 3 uker da bilen kom tilbake etter lakkering.( uten å teste den) Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 hadde eberspacher system i audin min og det har mye bedre fjernkontroll enn webasto.. fungerte toppers.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 hmmn dette høres jo ikke dumt ut... hva koster herligheten? (sånn ca med montering) Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Hørt at det koster ca 15000 kr, men det er det visst også verdt! Det er jo en god investering.. Snakket med en kar på jobben her, og han hadde ikke angret et sekund på det kjøpet! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Jeg har eberspacher system i audin min ;) Kort fortalt helt genialt.. Høres ut som et jettfly som står nedi garasjen. Deilig lyd, og deilig varme :D Originally posted by Kjetilr hadde eberspacher system i audin min og det har mye bedre fjernkontroll enn webasto.. fungerte toppers.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 spør igjen jeg.. pris på dette eberspacher + montering Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Ringte og spurte om pris i sted av ren nyskjerrighet jeg. Han skulle ringe meg i morgen, og da skal du få eksakt pris til A4 hvertfall ;) Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lionstar Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Jeg har spurt om pris på den andre varianten, med rf fjernkontroll, altså ikke webasto, kom på 20 tusen. Jeg skulle likt hva dette kostet og få montert i tyskland, eller polen? På webasto er det vanlig at festebrakettene ryker innimellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Har dette på lastebilen min, Motor messig er det ikke noe forskjell. Like kald som før men om en lar den stå på en 2 timer før en skal på jobb så har en badstu når en kommer! Bråker greit nok så en vet om en har husket å slå den på! Hadde jeg kjøpt ny bil og ikke hatt mulighet for garasje så hadde jeg alvorlig vurdert dette! Virker nå veldig bra. Bruker ikke mye drivstoff i allefall. Jeg lar den stå på mellom 1-2 timer og det merkes ikke på forbruket iallefall Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Ble nesten 20000kr ferdig montert, med 5Kw brenner og rf-fjernkontroll. Bare fjernkontrollen koster ca 5000kr :eek: Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg